12 weken zwanger en harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nathalie1984, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie1984

nathalie1984 Actief lid

24 mei 2008
    103
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rotterdam
    hallo dames,

Even een vraagje mijn schoonzusje is nu 12 weken zwanger, en heeft last van harde buiken.... heeft een van jullie hier ervaring mee? Wat kan dat zijn?

Groetjes Nathalie

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mijn buik is ook de ene keer hard en de andere keer neit
    ja hoe dat kan weet ook ik niet. heb ut ook niet na gevraagt :(

3. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi,

Dat je harde buiken hebt is een signaal dat je het iets rustiger aan moet doen als ik het mij goed herinner van mijn zwangerschap.

Nog een fijne zwangerschap.

Groetjes Monique76

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja maar ik heb het vooral sochtends en idd ook als ik ff wat gedaan heb maar ik doe al amper wat vanwege me instabiele rug dus denk niet dat het bij mij dat kan zijn dat ik nog rustiger moet doen hehe

5. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik heb het tot nu toe 2 keer gehad. Als ik te snel overeind kom 's ochtends.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Zou het geen bandenpijn zijn? Volgens mij komen harde buiken vanaf een week of 18 pas voor. Als je met te snel opstaan last krijgt van je buik, lijkt mij dit meer bandenpijn.

7. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb het nu ook zie topic hard gevoel,,mijn baarmoeder is 2cm onder de navel maar het gevoel ik vaak hellemaal onderin,,wet ook niet wat het kan zijn ,want de keren dak het had was als ik net wakker werd

8. Sheba

Sheba Lid

31 mei 2008
    41
    0
    0
    hai hai,

ik heb hier ook last van sinds maandag op het werk werd mijn buik enorm hard. heel raar gevoel maar kan dat problemen op leveren?

9. Sheba

Sheba Lid

31 mei 2008
    41
    0
    0
    hai hai,

ik heb hier ook last van sinds maandag op het werk werd mijn buik enorm hard. heel raar gevoel maar kan dat problemen op leveren?

10. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hoe voelt dat dan als je een 'harde buik' hebt? Ik heb er echt géén idee van!

14w5d

11. Sheba

Sheba Lid

31 mei 2008
    41
    0
    0
    hai hai,

12. Sheba

Sheba Lid

31 mei 2008
    41
    0
    0
    hai hai,

13. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Kun je als je een 'harde buik' hebt je buik niet meer goed indrukken ofzo..? Ik heb dus echt geen idee hoe zoiets voelt... :(:

14w5d

Deel Deze Pagina