12 weken zwanger en menstruatie achtige gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naad24, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    hallo dames

Ik ben 12 weken zwanger maar sinds vanochtend heb ik een menstruatie achtig gevoel in m'n onderbuik, is dit normaal?

Kan t me niet meer herinneren van toen ik zwanger was van m'n dochter

2. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Ik heb het ook steeds, en kon me het ook niet goed meer herinneren:D.Ik ga er van uit dat het de baby is, en het groeien van de baarmoeder. Alles rekt op. De vk vertelde hetzelfde verhaal, maar vertrouw je het niet, volg dan je gevoel en bel jouw eigen vk. succes!

3. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Naad24

Gefeliciteerd met je zwangerschap.. Mijn dochtertje is inmiddels alweer 4 maanden maar ik herinner me nog goed dat ik in dat termijn van mijn zwangerschap ook vaak een ongesteldheids gevoel had en mij daar ook altijd druk over maakte!! Maar schijnt normaal te zijn!
    Liefs Anoniempje

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Is echt normaal hoor, vaak groei baarmoeder, ik heb het ook gehad. Zolang je geen bloed verliest en het een beetje continu zeurende pijn is, geen zorgen om maken. En als je dat wel doet, altijd even vk bellen natuurlijk.

5. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    heb ik bij mn 3e zwangerschap ook gehad, terwijl ik het bij mn eerste 2 zwangerschappen niet had! is toch echt de groei van je baarmoeder. ligt er misschien net aan hoe die ligt....

6. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben nu volgens de kalendertelling 11 weken en 1 dag (volgens de meting morgen 12 weken). Ik herken het gevoel. Ik kan niet plaatsen wat het is, maar ik vind het een logische lichamelijke reactie. Je baarmoeder wordt groter. Gisteren zei ik nog tegen mijn moeder dat ik het idee heb dat de kleine boven het schaambeen aan het uitkomen is, omdat ik wat meer pijntje heb. Ik maak me hier verder geen zorgen over. Zolang het zeurende pijn is en het geen enorme steken zijn en ik me zo moe blijf voelen zal er niks aan de hand zijn ;).

7. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Ik heb het ook gehad rond die tijd, en af en toe nog wel eens. Niets om je druk over te maken. Als de pijn heel erg wordt en je verliest er bloed bij, moet je aan de bel trekken bij de vk!

8. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik had het vorige week ook. De vk zei dat het kon komen door de groei van de baarmoeder, maar dat ik ook effe voor de zekerheid kon testen voor een blaasontsteking. Zolang ik niet bloedde hoefde ik me geen zorgen te maken

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.853
    19.219
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Het hoort erbij. Dat wil zeggen: je kunt er last van hebben, maar het hoeft niet! Dat gevoel kan zo'n beetje de hele zwangerschap terugkomen, maar komt het meeste voor in het eerste trimester.

10. Frambloosje

24 jun 2012
    93
    0
    0
    NH
    Ik herken dit gevoel ook. Wel heb ik nu iet wat verhoging al 3 dgn, verder geen kwalen of lasten, maar lever morgen wel een plasje in bij de huisarts.

Oom merk ik overigens wat trekkend gevoel thv mijn middenrif (bovenkant buik onder de borsten)
    Herkennen jullie dat ook?

Deel Deze Pagina