Net terug van de gynaecoloog. Deze heeft een uitgebreide echo gedaan zowel uitwendig als inwendig en gekeken naar de baarmoedermond. Hij durft ons niet veel hoop te geven. Zegt dat we moeten bidden als we geloven en anders de vingers moeten kruisen. Geeft aan een hematoom te zien in de baarmoeder en dacht bloed te zien tussen de vliezen van het kindje maar wist dit niet zeker. Geeft aan dat hij en zijn collega's hier in het streekziekenhuis er te weinig ervaring en kennis over hebben. Voor nu rustig aan blijven doen. Afspraken die ik had blijven staan zowel bij de vk en gyn in streekziekenhuis maar hij heeft wel een verwijsbrief geschreven en afspraak geregeld in het academisch ziekenhuis in Utrecht. Hier moet ik as donderdag naar toe voor echo en bespreken van de diagnose, prognose en verder beleid. Gynaecoloog in academisch ziekenhuis moet besluiten waar ik verder onder behandeling ga blijven.
Wat een verschrikkelijke en onzekere situatie! Ik wil je veel sterkte wensen en hoop van harte dat je kindje gewoon gezond ter wereld komt over een paar maanden
Oh wat spannend en onzeker zeg....🙁 Sterkte de komende tijd en hopelijk een goede zwangerschap en een gezond kindje!
Ik zie af en toe jou bericht langskomen en moet nu gewoon echt reageren. Wat ongelooflijk spannend en onzekere tijd nu allemaal. Hopelijk echt dat je straks een gezond kindje in je armen vast mag houden. En dat er straks wat meer duidelijk word in Utrecht. Heel erg veel sterkte komende tijd!
Oké dat zit ernaast Wkz is wel heel goed ziekenhuis beter als een streekziekenhuis als je eerder zou bevallen natuurlijk als uitgaan van 24 weken Ik hoop echt voor je dat je je kindje kan behouden Veel sterkte Doe zoveel mogelijk rustig aan
Wat vreselijk die onzekerheid!! Ik ga voor je duimen!! Het WKZ is overigens een heel goed ziekenhuis, ik ben er bevallen van mijn zoontje, hij had complicaties en ze hadden echt werkelijk alles en een superteam! heel veel liefs en sterkte en hopelijk gaat alles goed!
Poeh wat schrikken! Ik hoop dat ze je in het WKZ wat wijsheid kunnen geven en ik hoop van harte dat je goed nieuws gaat krijgen. Wat een onzekerheid zeg, ik vind het heel naar voor je/jullie.
Vanmorgen tot 4 keer toe oud bloedverlies gehad en weer met spoed geweest voor echo. Hematoom ziet er weer net zo groot uit als het was, dus groter dan afgelopen maandag en lijkt zich weer te hebben opgevuld met vers bloed. Ons bikkeltje doet het nog prima en was weer lekker aan het bewegen.
Zit je al aan de Magnesium? Ik weet dat ik dat al eerder gepost heb, maar ik raad het je echt aan Heel veel sterkte!!
Dikke knuffel! wkz Is een top ziekenhuis... met de zwangerschap van mn zoontje ook gelopen. Nu naar Alnatal over gestapt puur ivm file en Is nog dichter bij mn werk.
Wachten in het wkz. Straks de echo en daarna de uitslagen en verder beleid bespreken. Ben bloednerveus.