Lang wachten start mvm

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moiss, 14 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, misschien ben ik wel een zeur. 😀
    Maar hebben jullie ook lang moeten wachten op de intake? Naja lang. Ik wist met ruim 4 weken dat ik zwanger was heb diezelfde dag aangemeld. Nu inmiddels alweer 6 weken zwanger. En ze nemen begin volgende week pas contact op om een afspraak te plannen.
    Vind het echt zonde omdat je natuurlijk maar tot 16 weken mag meedoen.
    Hoe het er nu uitziet denk ik dat ik komende week of misschien wel pas volgende week een afspraak heb en dan nog ingepland moet worden voor de flessen (tenminste, zo ging dat bij mijn vorige zwangerschap)
    Dan zou ik dus pas met 7 a 8 weken kunnen starten.
    Ik ben er bekend mee (dan zullen zij toch ook wel weten) dus wat mij betreft is er niet veel geklets en uitleg nodig.
    Had echt gehoopt gelijk te kunnen starten......... Een volle 10 weken leek me zo'n goed vooruitzicht. 😀😀😀😀😀

2. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    783
    198
    43
    Bij ons in de regio nemen ze de eerste kratjes mee als je een afspraak hebt na 6 weken dus kan je gelijk beginnen. En ik snap wel wat je bedoelt, je hebt je heel vroeg aangemeld om anderen zo veel mogelijk te kunnen helpen, jammer dat je nu moet wachten.

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Bij mij kwamen ze ook pas met 8 weken... resultaat: doordat ik zover was sloeg de test super licht uit. Die kon de hcg niet meer aan maar ik kreeg er wel een hartverzakking van. Wist ik veel...
    (bij deze zwangerschap weer, knaltest met 4,5 week en een vage met 8 weken)

Aan de andere kant... ik vond het wel fijn iets langer te wachten. Dan was ik weer wat verder. Heb een aantal vroege mk's gehad en had het mvm af moeten zeggen. Geen leuk klusje als je al verdrietig bent.

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Bij mij werd duidelijk aangegeven dat je pas kan meedoen vanaf 8/9 weken omdat je vanaf dan zat hcg hebt

5. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik heb me geloof ik met vijf weken aangemeld, een dag later werd ik gebeld, nog een paar dagen later zat ze bij me thuis met kratten en informatie. Met 5,5 week kon ik starten. Verschilt dus erg per regio.

6. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik ook netjes bij 4 weken aangemeld, duurde ook even voor ik gebeld werd. Heb toen met 6 weken zelf ook nog eens gebeld en denk dat ik met 6,5/7 weken ben gestart. Toch wel 10 weken meegedaan.

7. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    precies hetzelfde.

8. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier kwamen ze 2dagen na aanmelding al langs. Kratten had ze bij zich en kon dus direct starten met 6 weken.

9. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Als je het echt te lang vindt duren dan bel je ze toch even...?

10. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een sms'je gehad dat er contact word opgenomen. Dus nog even afwachten...... Op de website staat tussen 6 en 16 weken. Zo is het mij ook verteld. Dat je pas vanaf 8 a 9 weken kan meedoen zou ik raar vinden omdat ze via de website iets anders publiceren. Maar ja, elke instructrice verschilt........ Ik wacht nog even maar vind het wel een beetje jammer. 😀

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik ben gestart met 4+4 weken. Mijn test knalde genoeg en kon dus meteen beginnen.
    Ze zei dat alle beetjes HCG welkom waren.

12. kaatjuh81

kaatjuh81 Actief lid

20 apr 2015
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    zal inderdaad dan per regio verschillen, ik kon ook meteen beginnen en zo de volle tien weken meedoen. zou gewoon vragen waarom ze pas zo laat komen voor intake.

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat een verschil! Bij mij kwamen ze al met 5 weken en zo'n knaller dat ik meteen mocht starten.

14. dropje77

dropje77 Lid

31 okt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kon met 4 weken en een paar dagen ook meteen beginnen.
    Consulente stond dezelfde dag nog op de stoep.

Deel Deze Pagina