hallo dames ik ben vandaag 34 weken zwanger en sinds een paar dagen ontzettend veel last van maagzuur overdag heb ik er geen last van. alleen na het avond eten. wat ik ook eet. het maakt niet uit het is bij elk avond eten. word er misselijk van. wat kan ik er aan doen. ik vindt medicijnen ook overbodig. is er nog iets anders waardoor ik er vanaf kom. xxx sharon
ohww hier kan ik helaas over mee praten...slaaploze nachten hier waardeloos!!! ik gebruik galviscon van de dokter gekregen en het helpt wel moet ik zeggen. heel veel succes ermee!!
Het enige dat bij mij hielp waren Regla PH kauwtabletjes, maar ja, dat zijn dus wel medicijnen. Geen enkel huismiddeltje hielp bij mij.
melk en vanilla vla maar uiteindelijk werkte dat ook niet meer bij mij en ben ik aan de gavoscon gegaan werkte perfect max 1 op een dag
ik kreeg de tip van een vriendin van mij die is verpleegkundige een slokje koffiemelk ja het is niet zo lekker maar helpt gelijk . maagzuur is ook niet lekker dus meiden succes hoopt dat het helpt
Ik heb bij de apotheek antagel gehaald gaviscon werkte bij mij niet rennie,s ook niet en antagel wel eindelijk
Oh hier is het ook zo erg, overdag is het aardig te doen maar zodra ik mn bed in ga :x vreselijk blijf aan het slikken bah. Ik vertik het dus ook om drankjes of rennie's te nemen haha ben te eigenwijs..... heb gister maar een glas melk gepakt en toen weer mn bed in gegaan en dat hielp gelukkig!!
Bij mij werd aangegeven dat ik GEEN Rennies mocht gebruiken... Vaak helpen melkproducten tegen maagzuur... En zo weinig mogelijk vruchtesappen drinken...