Dinsdag heb ik mijn termijn echo en ik maak me toch wel een beetje zorgen om mijn weinige eetlust, zou het een slecht teken kunnen zijn? Het is ook niet zo dat ik misselijk ben (of ben geweest ) ik heb gewoon ontzettend weinig trek en als ik wel honger heb hoef ik er maar naar te kijken en ik zit vol. als je zwanger bent hoor je meer trek te hebben toch?! Ik geloof dat ik dat wel had in mijn vorige zwangerschap. Iemand een idee?
Oh dat had ik ook echt heel erg in het begin! Tot een week of 13/14 at ik echt alleen omdat het moest en had ik na het avondeten helemaal nergens meer zin in. Ben ook ruim 4 kilo afgevallen. Het gaat wel beter nu, maar heb echt heel weinig snaaitrek of zin in extra dingen afgezien van de maaltijden.
had ik ook, hoef je je geen zorgen om te maken denk ik. ik ben ook ruim 4 kilo afgevallen. Pas rond 20 weken is eetlust echt teruggekomen.
Hier idem. Eet wel maar heel weinig. geen trek en snel vol. Kleintje groeit goed en dat is het belangrijkste.
Bij mijn eerste had ik ook echt geen trek. En als ik dan eens 3 happen nam, dan voelde ik me overvol. Ik had ook alleen maar zin in supergezonde dingen . Ben toen (zonder misselijkheid) in eerste trimester 6 kg afgevallen omdat ik gewoon nauwelijks genoeg calorieen at... Tegen het einde was ik 14 kg boven mijn startgewicht en kwam er een kindje van 4355 gram uit ... (bij nr 2 was ik de hele dag aan het eten , constant gevoel te moeten eten) VK zei tegen mij: je kindje is een parasiet, het neemt alles wat het nodig heeft, ten koste van jezelf. (en dat heb ik bij nr 3 wel gemerkt. Daar hyperemesis gravidarum gehad, 9 maanden extreem misselijk, spugen en weinig eetlust en ook erg weinig aangekomen. Gezonde dochter woog 4260 gram bij geboorte...)
Bedankt voor jullie reacties, als ik het zo lees heb ik geen reden om me druk te maken de eetlust komt vast wel (of niet ). Nu duimen voor een mooie echo dinsdag!
hier net zo.. ik heb gewoon geen zin in eten.. eet ook pas als ik echt honger heb anders is het 2 happen en dan hoef ik niet meer.. sinds vorige week krijg ik de gewone boterham ook niet meer naar binnen dus dan maar beschuitjes en pistoletjes. avondeten ook maar een klein beetje en meestal geen vlees. was een echte snoeper in de avond maar het boeit me nu echt niet meer..