Verminderde symptomen 10 wk zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door wachtenopwonder, 5 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Ik kan mijn gynaecologe niet bereiken vandaag vandaar dat ik mijn vraag hier stel. Beetje onzeker over het verminderen van mijn kwaaltjes. Al sinds een week is de misselijkheid weg en mijn borsten doen geen zeer meer sinds een paar dagen, omvang is niet veranderd. Ik heb vandaag ook last van krampjes, ongesteldheidsgevoel, eerder niet gehad. Is het normaal dat de kwaaltjes verminderen of veranderen bij dit termijn? Ik heb afgelopen maandag nog een echo gehad, alles was goed. Toch een beetje onzeker hierover :(

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

ik kan me goed voorstellen dat dit je onzeker maakt. Toch neemt de hcg-concentratie na 10 weken langzaam af. Sommige zwangeren merken dit heel duidelijk doordat de zwangerschapssymptomen minder worden. Dit komt dus vaker voor en hoeft dus niet te betekenen dat het niet goed gaat met de zwangerschap. Heb je inmiddels al contact gehad met je eigen gynaecoloog? Succes!

Groetjes Monique

3. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Hoi Monique,

Bedankt voor je reactie. Ik heb haar ondertussen ook gesproken en ook dit antwoord gekregen, ik ben al wat gerustgesteld en a.s. maandag heb ik weer een echo en dan kunnen we weer spieken. Gevoelige borsten waren de volgende dag weer aanwezig dus het schommelt en de krampen komen waarschijnlijk door de groeiende baarmoeder en dat duurde ook maar een dag. Bedankt!

Deel Deze Pagina