Jeeh ik druk nog steeds op het forum vruchtbaarheidsbehandelingen Maar na 7x iui en 1 x ivf mag ik ook hier schrijven IK BEN ZWANGER! Jippie.. Nu 4 weken en paar dagen.. 28 maart 2015 uitgerekend.. 18 aug echo.. Spannend!!!
Bijzonder, altijd extra blij om te lezen dat mensen die het niet zo makkelijk hebben met zwanger worden, eindelijk zwanger zijn, inderdaad heel spannend....
Inderdaad. Ik vind dat altijd zo mooi om te lezen. Dan denk ik er is hoop voor verschillende mensen uit mijn omgeving. @ Brttdnny Enorm gefeliciteerd. Wellicht had je niet gedacht dat je ook in dit gedeelte mocht gaan schrijven. Hopelijk gaat de tijd snel voor je en is t 18 aug
Ja ik heb er aan gedacht Miss nooit een kindje te krijgen .. Vooral toen we met ivf begonnen maar na de punctie en terugplaatsing had ik een goed gevoel en afgelopen donderdag avond dacht ik ik ga ongesteld worden maar gelukkig niet.. Ja het is vooral ongeloof en heel raar als je al 2 jaar negatief test ineens een positieve test in handen heb maar extra dankbaar!! En dankjewel meiden