12 weken zwanger --> naar koninginnedag museumplein???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zomersproetjes, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomersproetjes

Zomersproetjes Niet meer actief

Hoi meiden,

Morgen is het weer koninginnedag. Normaal ga ik altijd naar het museumplein amsterdam samen met mijn husband. We vertrekken dan heel vroeg (7 uur) zodat we helemaal vooraan in de snake pit kunnen staan.

Ik heb ik eerste instantie afgezegd, maar nu begint het toch een beetje te knagen. Het betekend heel vroeg op, veel lopen een hele dag staan (zeker 8 uur staan), weinig drinken. Normaal hou ik dit allemaal redelijk vol op zo'n dag.

Kan dit kwaad, is het verstandig? Toch maar een jaartje overslaan en een beetje slenteren over de oranjemarkt in het dorp? Wat zouden jullie doen?

2. Tese

Tese Niet meer actief

Tja ik zie niet in waarom je niet zou gaan. e hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat harde muziek je kindje schaad, want die hoort pas wat vanaf 19 weken.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    kan geen kwaad hoor!

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Als je nergens last van hebt, zou ik gewoon gaan.
    Alleen hier al sinds ik zwanger ben, supermoe en last van mijn bekken, dus veel lopen gaat hier niet gebeuren.

Wij blijven morgen dus lekker dicht bij huis.

5. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Het kan geen kwaad, maar ik was rond die tijd al heel erg snel moe, ook omdat mijn gewrichten rammelen en ik toen nog heel erg misselijk was.

Ben nu ook nog heel erg snel moe en alles doet wat eerder pijn, dus wij blijven in de buurt, gaan wel lekker naar de tent en gezellig doen, maar ik kan daar gaan zitten en als het echt te erg wordt ben ik binnen een kwartiertje thuis.

Maar voor je baby hoef je het niet te laten.

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik zou gewoon gaan nu voel je jezelf waarschijnijk nog wel fit. Als je nergens last heb hebt is het toch geweldig om mee te maken en volgend jaar is je kleintje er natuurlijk ook haha en word het moeilijk om de kleine te missen haha

7. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    als je fit bent kan het zeker geen kwaad, maar het plassen is altijd lastig daar!! hihi veel plezier

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.790
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Als jij je goed voelt, waarom niet? Zit je baarmoeder nog achter je schaambot? Ws wel, dus je hoeft ook niet echt bang te zijn voor stoot in je buik in de drukte.

Deel Deze Pagina