Oh sorry ik moest ff lachen. Jij zegt precies hetgeen wat mn huidige verloskundige aangaf toen ik dr voor t eerst aan de lijn had. "We gaan er voor zorgen dat je een bevalling krijgt waar je met een goed gevoel op terug kan kijken". Ik zei dr zaterdag al, die belofte komen we op een nog later te bepalen tijdstip onder andere omstandigheden wel inlossen. Maar dank je wel. Aan de ene kant kijk ik er tegenop, aan de andere kant ben ik zo mentaal voorbereid als t maar zijn kan.
Heel veel succes vandaag lieve @Vero0504 Sterkte en ik wens jullie beide heel veel kracht en liefde toe.
Weer update: intake gehad, weinig nieuws gehoord wat ik nog niet wist. Ze gaan weeeeer bloedprikken, is pas door t lab helemaal behandeld maar goed protocol het zei zo. Woensdag gaat t circus beginnen. Vanavond om 21:00 een baksteen innemen, die tablet om voor te werken. Was gelukkig al gewaarschuwd dat dat een baksteen zou worden, voor je moraal althans. Maar goed, tis het beste wat we kunnen doen voor die kleine en dat probeer ik me maar goed voor te houden. Liefde is idd soms ook loslaten.