Nee hoor die heeft de neiging om op bepaalde plekken met Catan te gaan staan en vervolgens valt dan nummer gewoon bizar vaak. Gaat ie op een ander nummer staan...idem
Update: Zojuist gebeld door de gyneacoloog, sneller dan verwacht. Helaas ook met slecht nieuws. Ons zoontje heeft t syndroom van Down en mede met oog op de echobeelden heeft hij het heel zwaar. Om die reden hebben wij besloten de zwangerschap te laten beeindigen. Naar verwachting zal dat in de loop van volgende week gaan gebeuren via inleiding. Curretage zou nog een mogelijkheid zijn maar gezien de werkwijze daarvan is dat iets wat ik niet eens in overweging wil nemen bij een nog levend kindje van dan 15+ weken. Of het een simpele copy paste fout is of dat het een erfelijke variant is zal later nog uit het onderzoek naar voren komen, daar ontvangen we nog bericht over. Voorlopig gaan we de dingen voorbereiden voor zover dat nog nodig is, we waren gelukkig al op zo'n beetje alles voorbereid al is dit niet iets wat je hoopt mee te maken. De kleine meid wordt in elk geval al opgevangen en collega's en arbodienst zijn inmiddels op de hoogte.
Och lieverd. Wat vind ik dit afschuwelijk nieuws voor jullie en jullie zoontje. Ik wens je alle kracht toe om deze beslissing uit liefde te kunnen dragen. ❤️
Ach nee toch wat naar Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Je klinkt super sterk, maar waarschijnlijk voel je je ontzettend verdrietig en machteloos Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel geven❤️
Wat verschrikkelijk voor jullie en jullie zoontje.. wat verdrietig! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Daarnaast vind ik je overkomen als een hele sterke vrouw, die de beste keuze wil maken voor haar kind. Ik heb heel veel respect voor jou en de keuze die jullie gemaakt hebben. Dikke knuffel!
Wat een kak nieuws. Veel sterkte, soms is liefde loslaten. Maar dat maakt het niet minder verdrietig. Wat heftig voor jullie.
Ik heb het topic meegelezen maar niet eerder gereageerd. Wat een klap moet dat zijn, ondanks dat je met een boel scenario's rekening hebt gehouden. Heel erg veel sterkte de aankomende dagen, maar natuurlijk ook erna. Volgens mij ben je een sterke vrouw en soms is liefde loslaten.
Ah nee, wat een rotnieuws! Ik snap jullie beslissing heel goed, maar wat verdrietig om die beslissing te moeten maken. Heel veel sterkte!
Wat afschuwelijk voor jullie. Heb stil meegelezen tot nu toe. Had op een wonder gehoopt. Helaas... For what it’s worth; ik zou dezelfde keuze gemaakt hebben. Hoewel hartverscheurend, mijns inziens voor jullie, én zus, en jullie zoontje een leven lang lijden bespaard. Liefde is soms loslaten. Heel veel sterkte met dit onmenselijke verlies.
Wat een verdrietig nieuws als ik je berichtje zo lees ben je een hele sterke vrouw. die samen met haar man een beslissing neemt uit liefde. Je wil er misschien helemaal niet over nadenken, maar ze zullen je in het ziekenhuis straks vragen wat jullie met jullie zoontje willen doen.. er zijn ook stichtingen die foto’s maken van te vroeg geboren kindjes. Als je vragen hebt mag je altijd een pb sturen. Heel veel sterkte!