12 weken zwanger, vriend blijkt ineens getrouwd te zijn

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Anoniem888, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ach hormonen doen gekke dingen met eens mens.
    Of het nu waar is of niet dat is altijd lastig te bepalen. Het is in elk geval echt geen op zichzelf staand verhaal. Deze dingen gebeuren gewoon.
    Denk dat de dingen die de TS zichzelf afvraagt voor zo'n situatie heel normaal zijn. Uiteindelijk gaat het om wat het beste is voor dit kindje.

    Anyway.
    Het zou dus van respect getuigen als deze man zijn 'fouten' erkent en daar als een volwassen man mee omgaat. Dus kind erkennen en bekend maken plus zich als vaderfiguur voor zijn zoon/dochter to bee gedragen. Met welke vrouw hij verder gaat, als ze hem nog moeten, is eigenlijk ondergeschikt in dit verhaal. Hoewel is snap dat dat hard klinkt.

    Het heeft uiteindelijk ook helemaal geen zin om er heel kwaad over te worden en in je boosheid een ander gezin uit elkaar te halen. Ik vind wel dat die vrouw recht heeft om te weten wat haar man heeft uitgevreten en zn andere kinderen om te weten dat er straks een broertje of zusje rondloopt. Maar doe het niet uit boosheid, laat dat kwade eerst maar eens zakken. En helaas zal je dat met jezelf uit moeten vechten want deze lamlul drukt zn snor en kan je dus waarschijnlijk geen bevredigend gesprek mee voeren wat betreft jou gevoelens en emoties.

    Iets wat ik absoluut niet zou doen is het kind als een geheim behandelen. Doe niet geheimzinnig over de vader tegenover vrienden en familie of wie dan ook die het wil weten.

    Nu naar een advocaat gaan zet wel direct de toon, dat is iets waar ik zelf niet voor gekozen heb. Mijn kind is alleen dan ook nog steeds niet erkend tot mijn eigen grote frustratie. Maar Hij ziet zijn vader wel eens per week soms per twee weken. Het heeft van de winter even een beetje op zn gat gelegen maar nu komt hij wel weer regelmatig en de alimentatie is wel gewoon via de rechtbank bekrachtigd.

    Heel veel sterkte in elk geval.
     
  2. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat een ontzettende rot situatie.
    Ik zou niet meer bereid zijn om met deze man te praten, behalve dan over het kindje wat er komt. Ook zou ik zijn vrouw inlichten, zij heeft daar recht op vind ik.

    Wat ik wel ontzettend bijzonder vind is dat jullie 3 jaar samen zijn, samen voor een kindje gaan, niet samenwonen en je zijn familie schijnbaar ook niet kent?!
     
  3. Meissie1001

    Meissie1001 Fanatiek lid

    6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Super lief dat iedereen blijft reageren maar ts heeft zelf niet meer de moeite genomen... ik denk dus idd ook dat het een fake profiel is.. (tsja)
    Of dat iemand eigenlijk niet op goedbedoelde tips zit te wachten...
    maar goed, jullie intentie is goed 👍
     
  4. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    K ben der ook bang voor ;)
     
  5. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Dan vindt je het neem ik aan net zo onfatsoenlijk / respectloos dat TS niet meer reageert ondanks de ook goedbedoelde adviezen en het medeleven die hier te lezen zijn.

    Kan ook nog goed zijn dat het verhaal niet echt is helaas. Of geloof je echt alles wat op internet staat? Ik behoor hier haast tot het meubilair (ben al jaren lid) en hoeveel fake verhalen ik al voorbij heb zien komen hier....gewoon triest! :( En dan wordt je wel kritisch! Logisch toch?
     
  6. MotherMary

    MotherMary Fanatiek lid

    10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Ik vind het niet erg of gek dat iemand kritisch is, maar ik vraag me gewoon af waarom dat zo hardop uitgesproken moet worden. Want wat als dit verhaal wél echt is, dan trap je iemand daar alleen maar mee de grond in toch? Daar is niemand mee geholpen. En wat win je ermee om dat te zeggen? Wil je gelijk? Wil je dat TS nog eens reageert en zegt: 'inderdaad, mijn profiel is fake, mijn verhaal is fake, ik wilde gewoon aandacht'. Mijn enige pleidooi is: als jij het niet gelooft, reageer er dan niet op. Waarom zou je?

    Overigens op je eerste vraag, ik vind het normaal gesproken wel zo fatsoenlijk als iemand nog eens reageert. Maar gezien de toon van sommige reacties zou ik me ook wel voor kunnen stellen dat TS daar niet bepaald zin meer in heeft.
     
  7. jongemama1

    jongemama1 Niet meer actief

    +1, dat is voor TS wel heel moeilijk om allemaal te moeten lezen denk ik.
     
  8. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Jeeeetje!!! Heftig... ik zou sowieso zijn vrouw bellen en even vertellen hoe de vork in de steel zit. Mafkees
     
  9. rodewolk

    rodewolk Niet meer actief

    Vaak zie je wel dat als sommige vrouwen dit overkomt dat ze uiteindelijk toch weer voor zo`n man gaan. Wees verstandig en laat deze man gaan. Ik geloof je verhaal wel en het komt echt weleens voor. Genoeg bedrog gezien.
     
  10. zwangerevrouw

    zwangerevrouw Fanatiek lid

    22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    Eh, ja, breng zijn vrouw maar op de hoogte, want stel ik ben die getrouwde vrouw, dan wil ik dit natuurlijk wel weten....
     
  11. TSCM

    TSCM Actief lid

    13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Ik zal je vertellen, bij ons op school was een gezin en die man heeft tien jaar! een dubbelleven geleid. In beide gezinnen kinderen. Het kwam pas uit toen die kinderen al lang en breed op de basisschool zaten. Ik durf dus echt niet meer zomaar te beweren dat zoiets niet kan...
     
  12. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Ik zeg ook niet dat het niet kan. Het verhaal roept twijfels bij me op. Dat mag toch?
     
  13. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Ik ben verpleegkundige en heb in de afgelopen 15 jaar al zeker 3 keer meegemaakt dat na het overlijden van een patient er ineens een vriendin op afdeling stond, zich vertwijfeld afvragend waarom de man in kwestie niet meer reageerde per telefoon...
    Daar was er zelfs 1 bij waar beide vrouwen een kleintje hadden van ongeveer dezelfde leeftijd!
     
  14. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oh my awkward! Jeetje dan sta je al vpk ook wel ongemakkelijk bij. Of de vrouw is blind of de man is echt een sociopaatje. En ja sommige dames gedogen het voor de goede vrede.
     
  15. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Als mijn ex nu dood neer zou vallen heb ik precies hetzelfde hoor. T is echt absurd maar die dingen gebeuren wel.
     
  16. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Tsja... hier een kind gekregen van mijn ex. Die vlak daarvoor ook een kind bij een ander had gekregen. Hij heeft 4 1/2 jaar een dubbelleven geleid.
    Degene woonde in Duitsland en ja hij ging voor 'zaken' geregeld een weekendje of weekje weg. Naast het feit dat hij deze relatie had en een kind had gekregen bleek ik al 4 1/2 jaar met een enorme crimineel te leven, niet 1 van het kaliber diefstal.of drugsdealen, nee deze psychopaat had wel wat grotere criminele activiteiten.

    Achteraf gezien klopte er inderdaad een paar dingen niet, maar zijn narcistische persoonlijkheid zorgde er wel voor dat ik bleef.

    Mijn huidige partner heeft het dus niet zo heel makkelijk met mij! ;)

    Dus of het verhaal van TS nou waar is of niet. Dit soort dingen gebeuren regelmatig!
     
  17. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    @Lola1982 maar bij jou snap ik dat nog wel. Hij ging regelmatig een weekje of weekendje weg voor werk. Dat doet mijn man ook (misschien moet ik me zorgen maken ;))

    Maar die vrouw in Duitsland moet toch een vermoeden hebben gehad? Hij was veel meer bij jou dan bij haar. Dat lijkt me dan toch niet helemaal een normale gezinssituatie laat staan dat zij daar geen vraagtekens bij had.

    Wel fijn dat je een nieuwe relatie hebt. En ik kan me voorstellen dat dat voor zowel jou als je partner niet altijd even makkelijk is.
     
  18. karlijn

    karlijn Niet meer actief

    Precies dit dus!!
     

Deel Deze Pagina