Hoi meiden, Zijn er meer meiden die zo rond de 12 weken snachts niet meer doorslapen? Ik ben savonds altijd moe en ging bijvoorbeeld gisteren rond 9 uur al naar bed maar werd om half 3 wakker en heb elk half uur gezien. Vreselijk. Nu moet ik werken en heb ik angst hoe ik de dag ga doorkomen. Ben benieuwd of dit er ook bij hoort. Tot een paar dagen geleden kon ik van 6 uur savonds tot 8 uur de volgende ochtend wel slapen, zo moe.
Ja helaas zeer herkenbaar. Bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Val s avonds als een blok inslaap maar dan halver wege houdt het op. Probeer nu iets langer wakker te blijven zodat ik iets later wakker word nog. En dan tegen de ochtend als DL wakker wordt ben ik net weer inslaap gevallen... Balen hoor!! Probeer op vrije dagen overdag wat rust te pakken.
Haha oke. Dus ik ben niet gek geworden hihi. Ja ik pak mn rust waar ik de kans krijg. Hopelijk komt die energie bom een deze dagen
Heel herkenbaar. Heb het een paar weken gehad. Nu probeer ik iets langer wakker te blijven en wordt dan rond 0630 wakker. Nou prima tijd vind ik zelf. Ik ga rond 22.00 naar bed nu
Had ik ook. Pff, erg irritant! Ik was zo moe dat ik rond 21:30 uur naar bed ging. Vervolgens vanaf 1:00 uur elke uur wakker.... Het ging over naarmate ik langer zwanger was. Inmiddels ga ik doordeweeks ook weer rond 21:00 naar bed, omdat ik niet meer lekker kan zitten. 22:00 uur licht uit en 's morgens rond 8:30 wakker. Dus nu slaap ik heel veel!
Ooh ja ik ken het. Ik had ook al vroeg in de zwangerschap dat ik snachts wakker werd om te plassen ik moet echt geen licht aan doen dan want anders kom ik heel moeilijk weer in slaap.. en ik was de eerst 3 maanden extreem moe! 2de trimester voelde ik me stukke beter en nu voel ik de moeheid er weer insluipen.. Dus er is nog hoop voor je hihi in je 2de trimester zal je je hopelijk een stuk fitter voelen!
zelf ook helaas last van. En ben zo moe overdags en savonds. Denk je lekker optijd (voor je eigen doen) naar bed te gaan en dan word je 5 uur wakker of iets. vind echt zo k*t. dacht ook even dat het aan mij lag haha
Het hoort er zeker bij. Ik slaap al gans mijn zwangerschap rot, maar dan ook rotslecht. De doorgeslapen nachten kan ik op 1 hand tellen jammer genoeg Nu moet de laatste loodjes wordt het er niet beter op natuurlijk.
Hier ook. Ga om 20 uur uiterlijk naar bed, slaap om half 10. Half 12 eerste keer wakker en gedurende de nacht meerdere keren wakker. Om 4 uur moet ik er echt uit om te plassen. Man o man wat is het vermoeiend he om net zo moe weer uit bed te stappen.
Hier gaat de ene nacht beter dan de andere. Maar in combinatie met vermoeidheid is het soms best vervelend.
Voor mij ook herkenbaar .. moet zeggen dat ik weer iets beter slaap, maar ik slaap wel veel lichter .. word gauw wakker als er ergens geluid is