Dag Dames, Zoals ik al had verteld in de topic, vandaag een echo gepland.. Geslachtsego; inderdaad 2 jongens. Ik had me erop voorbereid eigenlijk, het was voor mij toch meer Een bevestiging. Nou boys 2x vind het oke ben blij. Toch jammer geen meisje, maar dit is voorbestemd ik ben dankbaar.
Gefeliciteerd met je tweeling, wat leuk zeg! Ik ben blij dat je niet meer zo verdrietig bent dat er geen meisje tussen zit. Ik weet zeker dat wanneer ze er zijn, je helemaal gelukkig bent
Ja, je kunt het vaak al aan de nub zien. Maar dan nog is het idd heel vroeg en best bijzonder dat hij het zo vroeg al kan zien!
ik vind het ook erg knap dat de dokter het heeft kunnen zien, en ik snap ook je wens voor een jongen en een meid, (denk dat de meeste eroverheen lazen dat je liefst een jongen en een meisje wilde hebben ) persoonlijk had ik natuurlijk ook een lichte voorkeur voor een zoon na al die meiden en die kreeg ik ook, echter moest ik eerlijk bekennen dat ik bij de bevalling zoiets had van hmm is nou niet echt iets anders ofzo haha wens je een hele fijne zwangerschap toe
Zou me er niet teveel op focussen nog. T is zo vroeg en best kans dat t verkeerd gezien is. En wat betreft je wens voor een meid; vind t geen gek iets als je voorkeur hebt. Ik had nachtmerries dat t een meid kon worden. Echt gestrest raakte ik ervan. Gelukkig bleek het een jongen te zijn. Mocht ik zwanger raken van de tweede hoop ik weer op een jongen. Vind meide gewoon minder leuk en ben zelf ook opgegroeid met 3 oudere broers en speelde zelf ook alleen met jongens. Lekker bomen klimmen en voetballen. Vind mijn voorkeur dus ook heel logisch. Tuurlijk zou een meid ook gewenst zijn maar t heeft niet mijn voorkeur.