wat zien jullie?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door blondie21, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Dag allemaal!
    Een vriendin van mij is zwanger en vertelde mij welk geslacht het kindje had. Maar toen ze de echo foto naar mij stuurde zag ik er toch echt iets anders in? Wat zien jullie op deze foto? Hier was zij 15 weken en 6 dagen.

2. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Sorry, ik zie hier geen geslacht, erg onduidelijke foto/ver weg. Misschien helpt meer inzoomen?

3. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    De ingezoomde!

4. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Dank je! Ook hierop is het geslacht niet te zien. Teveel opzij (je ziet een been). Een opname vanaf de onderkant is het meest duidelijk. Bedoel je dat je een piemeltje ziet? Dat is de navelstreng die uit het buikje komt op die plek ;)

5. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Bedankt dopey!
    Nou dat is het hele punt dus.. de verloskundige heeft haar verteld dat het een jongetje is en deze foto erbij gegeven. Maar ik ben er nogsteeds heilig van overtuigd dat zij een meisje krijgt! Ze vertelde me nog heel enthousiast: "kijk dat witte is zijn piemeltje zei de vk!!"
    Zal ik zeggen dat ik denk dat het iets anders is of laten zoals het is?..

6. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Waar heeft die verloskundige haar diploma behaald? Bij een pakje boter? Vind het erg slecht om dat zomaar klakkeloos te zeggen. Heeft ze tussen de beentjes gekeken? Want vanaf week 15 kun je echt wel tussen de beentjes kijken om te zien wat het word..
    En dat witte is echt geen piemeltje..

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Vanaf de zijkant kan ik dat niet zien.. Raar verhaal van de verloskundige.

8. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Ik zou zelf inderdaad geen genoegen nemen met zo een verloskundige. Omdat wij even lang zwanger zijn (1 dag verschil) praten we veel met elkaar over de echo's. Maar toen zij mij dit vertelde zakte mijn broek ervan af. Ze wou heel graag een jongen en zei dat ze liever geen meisje wou.
    Daar werd ik sowieso al heel pissig van want er zijn verdomme (sorry wind me weer op) mensen die heel graag een kindje willen maar niet zwanger kúnnen worden en dan zegt zij dat ze absoluut geen meisje wilt.
    Daarom dacht ik juist dat zij een meisje zou krijgen (karma). Tuurlijk ben ik blij voor haar als het echt een jongen is maar deze foto.. nee.
    De baby scheen niet veeel te bewegen waardoor ze niet tussen de beentjes kon kijken maar volgens haar was het voor 99.99% zeker een jongen. Ik twijfel nogsteeds..

9. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Als ze het op basis van die foto gezien heeft is het knap ja, lijkt mij ook niet echt mogelijk. Maar misschien verteld je vriendin het op een verkeerde manier ;) en bedoeld ze het anders...als je tien mensen van 1 naar 10 het woord appel door laat vertellen heb je aan het einde het woord aardbei...bij wijze van...

Ik zou me er niet zo druk om maken en blij zijn voor je vriendin;) Mocht het geslacht toch anders zou dan hoor je dat vanzelf wel!

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Maak je er niet druk om joh. Als zij graag een jongen wil, prima toch? Misschien heeft zij wel heel goede redenen om geen meisje te willen, misschien is ze wel angstig bij een meisje. Ik heb twee autistische zoons, dus hoop de volgende keer op een meisje, dan heeft ze minder kans op autisme. Maar bij meisjes kunnen weer andere afwijkingen/ziektes/problemen voorkomen. Betekent niet dat ik niet blij zou zijn met nog een jongen, ik heb gewoon een voorkeur. En die mag je hebben, ondanks dat er mensen zijn die niet zwanger kunnen worden. Geniet er gewoon van dat jullie samen zwanger zijn! :)

11. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Tuurlijk mag iedereen zijn/haar voorkeur hebben! Daar is ook helemaal niks mis mee.
    Maar zij wou geen meisje omdat dat later tijdens de pubertijd veel problemen en ruzie geeft (uh ok..)

En mijn hormonen werken ook niet echt mee :D word snel geïrriteerd.
    Maar het ging mij niet of zij wel of geen meisje wou, het ging mij er uiteindelijk om dat dat witte op deze foto absoluut geen piemeltje is (wat ik al dacht dus). En mijn vermoedens zijn bevestigd dus bedankt! We zullen er tijdens de 20 weken echo achter komen of het nogsteeds een jongetje is!

12. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik wil nog net niet zeggen lekkere vriendin ben jij, maar misschien zijn jullie niet zulke hele goede vriendinnen?!

Mijn vriendinnen zouden in ieder geval nooit zo hun best doen om hun gelijk te halen over zoiets privé's...het komt in ieder geval over alsof jij denkt dat je vriendin de boel verdraaid (en niet dat de echoscopiste een fout heeft gemaakt) en dat je vriendin stom is omdat ze geen meisje wilt...

Beetje raar....maar wie weet krijg je je gelijk meid ;)

13. Vlinder84

Nou ha daar kan ik me wel iets bij voorstellen hoor! Ik ben zelf ook een heel lastige puber geweest ;) Iedereen heeft zijn redenen, laat dat gewoon.

En eens met loetje. Ik zou echt not amused zijn als ik jou vriendin was en ik mijn echo hier voorbij zou zijn komen. Dat is haar foto, van haar kindje. Wie zegt dat die vk niet heel goed tussen de beentjes heeft gekeken? En dat dit gewoon een foto erbij was voor de leuk?

14. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Ik ken haar vanaf mijn geboorte en wij hebben heel veel voor haar gedaan. Alles, letterlijk allles. Zij heeft vroeger zelfs een half jaar bij ons in huis gewoont. Totdat er iets gebeurde waardoor ik en mijn familie haar nooit meer kunnen vertrouwen. Ik twijfel er dus inderdaad aan of zij de boel niet verdraaid, dat heb je goed gezien! Aangezien mijn ouders geen contact meer met haar willen ben ik de enige die haar nog af en toe spreekt. Omdat ik in turkije woon kan ik haar echtheid inderdaad niet inschatten..
    Vandaar mijn vraag op dit forum. Gaat niet zo zeer om mijn gelijkheid, ging mij erom of ze dit keer wel de waarheid sprak of niet :) en aangezien ik geen verloskundige ben die alles met zekerheid kan zeggen dacht ik ik plaats het even hier.

15. Vlinder84

Maar waarom is het dan zo belangrijk voor jou? Ik vind het niet zo boeiend wat een ander krijgt en als ze daarover gaat liegen, tja... Ik zou het vreemd vinden, maar meer niet. Ik zou ook geen contact houden met iemand waar ik geen positieve ervaringen heb. Maar ik vind dit van jou ook niet netjes, omdat jij haar prive foto op internet zet.

16. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Mee eens, vind t ook gewoon een beetje raar!

17. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina