ben vandaag even voor de lol naar tilburg gereden {hahaha een uurtje rijden! hihi voor de lol! hihi} we hebben daar even gekeken naar wandelwagens en naar kamertjes.... Vertelde die vrouw dat er 12 wkn levertijd is! Als ik nu bestel krijg ik het in december, als alles goed gaat heet dat! `nu moet ik zeggen dat ik nog even tijd heb maar ik wil het wel op tij dklaar hebben! en dan wil ik toch op z'n laatst half januari het kamertje ed binnen hebben! Wat denken jullie ervan? is dit normaal 12 wkn? of is half januari echt tevroeg? ik ben half maart uitgeteld!
Wij konden het kamertje meteen meenemen, ze hadden het op voorraad. Om me heen hoor ik meestal dat de levertijden idd zo rond de 10 weken liggen. Absurd lang, he?!
hoi Anniek, Bij welke winkel ben je geweest in Tilburg? Wij moeten straks ook gaan shoppen. Was het aan te raden die winkel ?? ( met uitzondering van de levertijd dan hihi)
ja echt lang! ik ben 11 wkn zwanger maar wil niet meer telang wachten om iets te bestellen! omdat ik het anders erg laat krijg! toch?????
Valt toch wel mee... 12 weken is vrij normaal hoor, als je met 20 weken besteld heb je het met 32 weken. Das nog ruim optijd, in de tussentijd lekker de tijd om het kamertje verder te maken enzo.. Het op zn plek zetten is het minste werk, uitzoeken is een stuk lastiger
Heb zelf geen last gehad van levertijd. Meubeltjes kon ik bij Ikea en Prenatal zo meenemen. Kinderwagen gekocht bij een kleine babyzaak. Daar was ie na 3 weken al binnen. Maar voor de de grotere zaken schijnt een lange levertijd vrij normaal te zijn. Eigenlijk wel gek dat een buurtwinkel een wagen dan al na 3 weken in huis heeft....
huh ik tel misschien heel raar maar help eens even.... ik ben nu zeg maar 11 wkn..... over 3 maanden is het december..... en half maar ben ik uitgeteld...... als ik over 8wkn bestel ben ik 20 wkn maar dan krijg ik het toch veel te laat? Dan krijg ik het toch pas in februari? ik zit ergens fout maar waar?
Je bent nu 11 weken, als je besteld met 20 weken is het binnen met 32 weken... dan heb je nog 8 weken speelruimte tot je uitgerekende datum, zeg dat je het met 37 weken af wilt hebben dan moet dat lukken lijkt me Overigens is het over 3 maand net geen december... je hebt nog wat dagen aug. heel sept. heel okt. heel nov. en dan begint dec. pas. Het zijn maar weken maar toch...
Ik weet niet om welk kamertje het gaat, maar ik ben inmiddels al best wel wat van die meubelzaken afgeweest en sommige kamertjes hebben ze bij veel winkels! Dus je kan ook informeren wat bv de levertijd is bij baby-dump, babypark, baby stunter, kid's factory, baby planet enz enz. Wij hebben vandaag de kamer besteld bij babypark in Gouda en we hebben zelf ervoor gekozen hem in oktober te laten leveren, maar het kon ook in september of misschien wel eerder, volgens mij is de levertijd bij babypark niet zo lang. En wie weet zit er ook nog wel prijsvershil bij de verschillende winkels Soms heb je trouwens ook showroommodellen die je meteen mee kan nemen, maar daar zit vaak wel wat lakbeschadiging ofzo op.
Denk dat de meeste winkel wel van die lange wachttijden hebben )of het moet op voorraad of een demo zijn. Je kunt gewoon bestellen en doorgeven wanneer je het kamertje wil afhalen. Blijft dan gewoon in het magazijn staan totdat je het wenst op te halen mits je de levertijd in de gaten houd natuurlijk. Enne die winkel in Tilburg, ik denk dat ze bij van Asten is geweest. Een hele grote winkel met een uitgebreid assortiment. Dar heb ik ook alles gehaald. En ze hebben vaak aanbiedingen , altijd handig. Silly