Escape ivf/icsi

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mnr, Aug 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mnr

mnr Niet meer actief

Vandaag te horen gekregen dat onze 4e iui niet doorgaat maar een escape icsi / ivf wordt.
    Dit omdat ik te veel grote follikels heb.

zijn er meer dames die dit hebben gehad?

Is de ivf gelukt? Hoeveel follikels zaten er?

Het is raar om ineens zo om te schakelen. Erg spannend ook.

2. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,443
    1,031
    113
    Female
    dat is zeker spannend! Hoeveel follikels zitten er dan?
    en wanneer is de punctie? veel succes!

3. pippeke

pippeke Niet meer actief

Oh joh dat lijkt me heel erg omschakelen! Heb er wel eens over gelezen..
    Hoeveel zijn het er en telt deze dan wel al mee als ivf poging? Qua vergoeding?

Succes joh!

4. mnr

mnr Niet meer actief

Ik had 13 eitjes van 14mm, maandag krijg ik weer een fm en dan wordt waarschijnlijk de punctie gepland.

Pip: ja hij telt gewoon mee als een poging, maar mocht het mislukken mag ik wel weer eerst iui proberen.

5. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Hoeveel eenheden hormonen krijg je dan wel niet zijn er wel erg veel ? Wel vervelend maar miss houd je er ook nog eel cryo, s aan over mocht de verse niet lukken

6. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

Apr 16, 2012
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey mnr!
    Wat spannend zeg. Ik heb het zelf nog niet gehad. De keren dat ik teveel eitjes had konden ze er geen ivf meer van bakken, ik weet niet meer waarom. Ik duim voor je!!!
    xxx

7. mnr

mnr Niet meer actief

Peetje, ik spuit 225. Wel veel maar de vorige iui spoot Ik dat ook een had Ik 2 eitjes..

dank je Saar! Ik vind het echt heel spannend!
    Jij ook heel veel succes op de wachtbank!

8. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

Apr 16, 2012
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel.
    Ja, lijkt me ook hartstikke spannend, vooral als het zo ineens komt. Ik zie nu pas dat je 13 eitjes van 14 had, wauw!!! Beetje veel voor een iui ja, hihi.

9. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Spannend hoop dat dit m gaat worden voor je! Als er 13 mooie emmy's ontstaan worden ze dan ingevroren om teruggeplaatst te krijgen??

10. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Wow 225 is wel veel hoor ik heb dan icsi gedaan maar voor de 1ste poging kreeg 112,5 menopur had daar 7 eitjes mee waafvan er 5 grokt genoeg waren om te gebruiken welk stimulerend middel gebruik jij ? Ik heb zelf nog nooit iui grhad maar is wel vreemd dat je de 1std x 2 had en nu zoveel ander middel gekregen misschien? Wel heel erg spannend want ze zeggen dat je met ivf en icsi meer kans hebt ik ga heel hard duimen voor je

11. mnr

mnr Niet meer actief

Hey krul :) Ik krijg maandag nog een fm, rond de 10 is de mooiste score voor ivf begreep ik uit de papieren die ik heb meegekregen.Het is nu afwachten hoeveel er maandag zijn doorgegroeid.

Als het er meer dan 3 zijn bevrucht worden die gelijk ingevroren. En van die andere 3 kijken ze welke het beste doorgroeid. De beste wordt dan terug geplaatst en die andere 2 worden ingevroren als die het ook goed doen.

Maar ik lees overal dat vaak de helft niet bevrucht wordt..

Share This Page