Ik heb een zoontje van 11 weken en sinds 2 weken huilt hij bij zijn fles. Soms al voordat hij begint met drinken. Hij huilt dan heel hard, maar heeft dan nog helemaal niets gedronken. Na even troosten (kan best wel 10 min. duren) drinkt hij zijn fles leeg. Soms begint hij wel gelijk met drinken en huilt dan tijdens het drinken. Volgens mij heeft hij dan kramp. Want hij trappelt dan met zijn beentjes en laat vaak wat winden. Dan zakt dat weer en drinkt hij zijn fles leeg. Verder is hij erg tevreden, slaapt goed en heeft ook goede ontlasting. Ik gebruik Avent flessen met speen nummer 2. Ik heb ook al de Difrax fles geprobeerd, maar dat wordt helemaal een drama. Maandag toch maar even naar de huisarts geweest, maar die kon niets vinden. Wie heeft er tips, want ik vind het zo zielig om het zo te zien huilen. Fles drinken hoort toch lekker ontspannen te zijn??
Hallo, Het kunnen zeker krampjes zijn, ik heb wel eens gehoord dat speciale flessen zoals bijvoorbeeld die van Dr. Braun kunnen helpen. Groeten Eveline