het o.w zegt het al.. ik kan maar niet stoppen met eten. als ik mn bordje voor mn neus heb MOET het allemaal op al zit ik nog zo vol en dat doe ik dan niet omdat ik vind dat ik anders niet goed eet nee..ik kan gewoon niet stoppen. en nog erger als ik in bed lig begin ik al te verzinnen wat ik allemaal de volgende dag ga eten en die ochtend sta ik dan extra vroeg op om te beginnen met eten. ik vind dit echt niet normaal ik ben best wel dun altijd al geweest en had het totaal niet erg gevonden om eem kilootje aan te komen ( ook voor mn zwangerschap niet) maar zie het niet zitten om straks een tonnetje rond te zijn. ik denk alleen maar aan eten ...ben ik de enige of herkent iemand dit?
heb het ook een tijdje gehad, vreselijk veel gegeten, tot ik op het punt kwam dat ik elke keer zoooo vol zat, toen liet ik het wel , want het voelt niet lekker Zelf heb ik het momenteel met snoep, heb van mijn leven niet zoveel chocola etc gegeten als nu, verschrikkelijk!Ben gelukkig nog maar 2,5 kilo aangekomen, maar gezond kan al die suiker niet zijn. Maak je er maar niet te druk om, het word vanzelf minder en zo niet, dan moet je kiezen, aankomen of discipline
hahaha nee ik eet juist heel erg weinig snoep maar wil wel elke keer een warme maaltijd of mc donalds. hmmmm krijg nu alweer trek. ach een kilootje erbij kan geen kwaad ik kies wel voor aankomen want ik kan al het lekkere eten niet laten staan. bedankt voor je reactie D:
Kan ook niet stoppen, ik eet als een bouwvakker, haha. Er gaat gewoon een half brood in per dag. Maar goed, ik denk maar zo, mijn lichaam vraagt erom dus zal het wel nodig hebben. En ik heb nooit zoveel met eten gehad, vind het wel heerlijk om er zo van te kunnen genieten. Ben alleen bang dat ik na de zwangerschap zo gewend ben om de hele dag door te eten dat wel even afkicken wordt!
mijn oma gaf me ook dat excuus:'ja kind, je baby wil suiker hebben!' whahaha, lachte me rot, maar at vervolgens wel een doos truffels leeg (als je ziet hoe dik in ben, foto's staan in album, dan doet hee r bij mij niet zo toe )
hier ook kan wel de hele dag dooreten en als ik ff niet kan eten,word ik er zelfs chago van heb dit al weken nu kreeg ik al 2x te horen dat me suiker te hoog is,dus moet ik een berg laten staan,en ik ben best een snoeper,en nu heb ik het enorm zwaar,enorme chago buien,omdat ik niet meer kan eten wat ik wil en zin in heb hoop dat het gauw overwaait die eetbuien sucses