Goedenavond dames , Ik ben er nuchter en sceptisch over en heb voor de grap mede ik zoveel testen heb liggen vanmorgen getest. Dit is het resultaat maar geven deze testen ook indrooglijntjes want het is voor ons alweer 3 jaar geleden om testen te gebruiken ! Bekijk bijlage 303853 Liefs x
Ik zie ook een heel licht streepje maar de test is al opgedroogd he was ie binnen de tijd positief ? Voorzichtig gefeliciteerd
De ronde dat ik niet zwanger was, bleef deze test ook opgedroogd omowit. De ronde dat ik zwanger was, had ik 10 dpo net zo'n lichte streep als jouw test. En 3 dagen later al een stuk duidelijker.
hallo , Vanmorgen een witte test en na 1 uur zie je een streep maar dat is niet geldig te beschouwen (binnen de 10 minuten af te lezen). Heb beloofd tegen vrijdag nogeens te gaan testen ! Liefs en thx voor te kijken dames!
ik denk nog steeds dat je de 30ste pas je eisprongdag hebt gehad. Je zal tussen 10 en 12 feb weten of je zwanger bent.. of je ongi komt door rond die dagen. Ik weet het nu 99,99% zeker (weet dat he het niet wilt horen maar ik denk dat het zo is)
Samantha wat bedoel je daar nu weer mee ?? Het wil niet zeggen dat je alles weet of kent in het leven. Er zijn altijd mensen die niet in de statistieken vallen... of ik daar nu bij hoor of niet laten we in't midden. Ik vind dat je ergens een beetje pusherig bent naar mijn menig om te laten weten dat je juist zit of niet. Wat het zal geven we wachten maar af zoals iedereen moet doen