Hallo, Heeft er iemand ervaring met de thuistesten van 123? Ik ben begonnen met de testen om te zien of ik mn ei kon opsporen na mn MK, echter geen van de testen is echt positief. Iemand positieve of negatieve ervaringen?
Ik heb ze heel lang geleden gebruikt. Toen mijn ei niet kunnen vinden. Ik gebruik ze nu van zwanger & kids. Nu heb ik echt een knaller bij mijn LH piek.
Kan het zijn dat je cyclus nog een beetje van slag is door je mk en daardoor nog geen ei hebt gehad? Ik heb de ovu testen van zw en kids gebruikt en dan de casettes, vond ik fijner dan de dipsticks en een duidelijk oplopende knaller.
Ja, mn cyclus is van slag denk ik., Maar das ook de reden dat ik ovu testen ben gaan gebruiken. Om te kijken of ik wat kon ontdekken
ik heb er nooit echt een knaller mee gehad, wel met andere testen dus ik ben er niet heel tevreden over.
Hier hetzelfde,ik vind het waardeloze testen.Heb nu die van zwangerenkids gebruikt,ook de dipsticks,superfijn!
muis30 mijn dochter heeft exact het zelfde gehad.....ook geen ei kunnen ontdekken na haar miskraam, maar toch direct weer zwanger ( ook op echo nieuwe zwangerschap geconstateerd ) Dus bij deze van harte gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap, dat dit wondertje maar mag blijven plakken.