Beste dames, Ik ben hier nieuw, dus als ik dit bericht niet op de goede plek heb gezet, bij deze mijn excuses. Nou heb ik een hele regelmatige menstruatie, die de 2de deze maand had moeten beginnen. Ik heb afgelopen december rond mijn ovulatie gemeenschap gehad waarbij de bescherming zijn werk niet heeft gedaan. Ik heb vanmiddag een testje gedaan. Uitslag: een licht roze streep. Nou lees ik hier tegenstrijdige verhalen over... Natuurlijk sta ik morgen om 09:00 gelijk voor de kruidvat om nog een test te halen, maar kunnen jullie mij jullie eerste indruk geven? Zwanger of niet zwanger?
Wat een vervelende situatie.. Eerst een aantal vragen: Wat voor test is het? Verscheen de streep binnen de afleestijd? Slik je de pil? Of heb je een condoom gebruikt die zijn werk niet deed?
Hoi Scarlett, bedankt voor je snelle reactie. Ik slik de pil niet, condoom is afgegaan. Het is een test van de Action, 2 in 1 verpakking. Alle 2 gedaan, en binnen 2/3 minuten verscheen het streepje. Groetjes
Ik lees vaker dat action niet gevoelig is, dus dan zou een streep een zwangerschap betekenen. Vooral als het streepje binnen de tijd, en op beide testen verscheen. Spannend meid!
In dat geval denk ik zwanger. Morgen, zoals je zelf al zegt nog even een KV test doen. Ik weet niet of ik je moet feliciteren met je zwangerschap. Dus kies zelf maar wat van jou op toepassing is : gefeliciteerd/succes/sterkte!
Ik ben 18, dit was niet gepland. Maar ik heb een vangnet van steunende vrienden en familie om me heen, dus mocht ik inderdaad zwanger zijn ben ik vastberaden dit kindje op de wereld te zetten. Iedereen bedankt voor de snelle reacties! Ik laat het morgen horen. Groetjes
Ik zeg ook positief. Gefeliciteerd! Ook al is het niet de ideale situatie, uit je voorgaande bericht begrijp ik dat je er evengoed wel blij mee bent als het zo is.
In dat geval wens ik je succes! Het komt vast allemaal goed! Fijn om te horen dat je er positief tegenover staat, ookal stond een zwangerschap dus niet in de planning.
Ik raad inderdaad ook aan om even zo'n kruidvat test te doen! Weet zelf sinds een paar dagen dat ik zwanger ben en heb ook de action test eergisteren en vandaag gedaan. Als ik deze nog steeds zie zou ik echt twijfelen, vond ze zo onduidelijk, terwijl oa de kruidvat test al meteen veel meer zekerheid gaf. Succes!
Ja ik zeg positief, Lastige situatie. Is het je vriend of niet? Sorry nieuwsgierig. Ik was 20 toen ik ongepland zwanger werd. Ik was nog niet samen een beetje een beginnnende relatie. Hij wou het niet maar ik heb er zelf voor gekozen. nu inmiddels een prachtige dochter van 5 en een nieuwe partner die nu mijn man is en mijn dochter heeft erkend. het was zo bijzonder en uniek om vroeg mama te zijn.. heel veel succes maar vooral plezier als hij echt positief is.
Het is mijn exvriend... hebben 23 dec besloten uit elkaar te gaan omdat hij nu voor onbepaalde tijd in het buitenland zit na afronden van zijn studie, en we niet genoeg voor elkaar voelden om het over zo'n lange afstand vol te houden. Wat kan er toch een hoop gebeuren in zo'n korte tijd...
Jeetje meid, wat vervelend dat jullie uit elkaar zijn. Ik denk ook dat hij positief is, idd zoals velen zeggen een KV test doen of een digitale van CB. Sterkte!
Ik zeg zwanger, action heeft bij mij niet gelogen& kijk mijn onderschrift! Vervelende situatie maar het komt vast goed ik heb (jongere en veel negatievere) moeders gekend dan jou&je positieve woorden. Komt zeker goed met jou instelling&hulp en steun van andere!