Ovulatietest, wat is weinig drinken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door danif, 9 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Misschien een gekke vraag maar hoeveel drinken jullie op de dag voordat je een ovulatietest wilt doen? Ik blijf maar lichte lijntjes houden en dacht misschien drink ik iets te veel. :$

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik hou helemaal geen rekening met drinken voor mn ovu test. Doe je de test wel s middags of s avonds? Tenzij je digitaal test mag je niet s morgens testen, dan heb je geen (bijna)LH in je urine.

3. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik drink gewoon normaal tot ongeveer 2,5 uur van tevoren. Dan even plassen en niks meer drinken.

Mijn ervaring is wel dat ie bij mij uit het niks knalt. Ik heb nu ook lichte streepjes en waarschijnlijk morgen ineens een knaltest, zo ging het vorige maand ook ;)

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik ging plassen en vervolgens de komende 2 uur niet drinken en plassen. Na die 2u dus testen.

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik drink uur of 2 van tevoren niets, maar ik ben geen drinker dus voor mij is het meer omdat ik het vergeet (geen dorstprikkel). Bij mij knalt het nooit, op de ronde waar ik de test op gebruikt heb, zag je wel netjes op en aflopen. En waar ik getest heb ben ik ook zwanger geworden, dus hoeft niet knal knal te zijn om de piek aan te geven. Heb het met manlief 1x geknuffeld op de uitslag van de testen, omdat hij binnenslaper is en door de weeks er voor terug moet komen. En dat was raak en uiteindelijk ma. Dus kan gewoon dat die bij jou niet zo donker wordt als bij iemand anders.

Deel Deze Pagina