Hallo allemaal Eindelijk een streepje (heel vaag) op een test na zoveel maanden. Maar dan komt de onzekerheid van al die testen die blijkbaar streepjes geven. Op de bijsluiter staat na 2 minuten moet het er staan en na vijf minuten niet meer aflezen. Bij mij was de test na twee minuten niets eens doorlopen en kon ik het pas zien na zeven minuten. Wie kijkt er mee. Mag ik een klein beetje hoop hebben?
Oh echt!!! Nee ik kan het niet geloven. Ik ga proberen ergens vandaag een kruidvat test te scoren. Poehhhh
Eigenlijk is t niet slim om hem na 7min af te lezen als er staat dat je hem na 5min niet meer moet aflezen.. Staat er niet voor niets natuurlijk. Zou even een nieuw testje doen, duim uiteraard voor je
Ik zeg het verkeerd het streepje was pas zichtbaar vanaf zeven minuten daarom twijfel ik ook. Het was wel bij slecht licht.
Ik denk dat ik een beetje blij mag zijn. Ik heb een kV gedaan daar kwam wel een test streep maar geen controle streep. Nog nooit een foute test gehad met kV maar nu het spannend wordt wel. Gelukkig had ik nog een etos huiswerk en die geeft ook een streepje. Whoehoe wat spannend. De andere kV bewaar ik tot morgen.
Zes dagen overtijd poeh dat had ik een maand of drie terug een keer. Dat is pas frustrerend. Veel geduld gewenst.