Het onderwerp zegt het eigenlijk al. Ik ben op zoek naar mensen die met de auto op vakantie zijn geweest naar Sicilie. - Waar hebben jullie geboekt? - Hoe hebben jullie de overtocht met de boot geregeld? - Hoe hebben jullie het land ervaren, zijn er echt dingen waar je naartoe moet? Ik ben nu al een paar dagen aan het zoeken, maar de meeste reizen zijn met het vliegtuig en dan een auto huren op het eiland. En dat willen we dus nou net niet.. Graag jullie reactie! Alvast bedankt! Edit moderator: verplaatst naar Vakantie
Hoi, Overstappen doe je of vanaf Messina ofd naar Messina, daar pak je de boot. Ik raad je wel aan niet in hoogzomer te gaan,maar juist in de lente, de zomer is te warm. Daarom ben ik nog nooit naar mijn schoonzus in Sicilie geweest. Verder is het land prachtig, maar zou ik persoonlijk meer bij de kust blijven en vanaf daar het binnenland in. Palermo is toeristisch fantastisch. Boeken doen we nooit, wij slapen bij schoonzus. De mensen zijn vriendelijk en het eten heel lekker. Mijn schoonmoeder gaat 1 x in de 2 jaar. Maar de zomer ervaart zij echt als te warm. Wel leuk dat je naar Sicilie gaat, wij zijn van plan om over 1 a 2 jaar een keer te gaan en daar een auto te huren. Maar wel idd een goed plan om met de auto te gaan want het is heel leuk om het eiland te verkennen.