11 dagen overtijd, negatieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jolijn20, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolijn20

Jolijn20 Lid

18 okt 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier en ik zit met een vraag.
    Anders dan jullie heb ik geen kinderwens, maar ik zou niet weten waar ik anders terecht kan met mijn vraag. Als ik zwanger zou zijn zou het dus echt slecht nieuws zijn, ik ben pas 20.

Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan (de zesde alweer) deze was van het kruidvat (2 voor 5 euro). Hij was echt duidelijk negatief.
    Ik vind het heel raar dat ik nog niet ongesteld ben geworden.

Zojuist heb ik op het toilet een (sorry, echt vies, maar ik moet het benoemen) soort van behangplaksel-achtige klodder ontdekt toen ik mezelf schoonveegde. Het was gewoon doorzichtig, maar zoiets had ik nog nooit gezien.
    Wat zou dit kunnen zijn?

Ik heb al contact gehad met de assistente op dinsdag, ze zei dat ik eventjes moest wachten en opnieuw moest testen.

Zou ik me zorgen moeten maken? Ik wil echt niet zwanger zijn. :(
    Dit houdt me echt in mijn greep, ik moet er telkens aan denken.

Wat denken jullie? Als ik 11 dagen overtijd ben en de test is nog negatief, zou dat kunnen betekenen dat ik gewoon niet zwanger ben? Ik heb wel last gehad van stress en ik ben ook ziek geweest. Ook ben ik aan de pil, alleen heb ik die helaas niet altijd netjes kunnen innemen (dom, I know).

Groetjes.

2. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Kan je misschien door stress een bloeding overgeslagen hebben? Die lekkere klodder klinkt als vruchtbaar slijm, wat wel zou kunnen als je op cyclus dag 11 zout..

Heb je wel altijd netjes de pil geslikt afgelopen maand?

3. Jolijn20

Jolijn20 Lid

18 okt 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan dat überhaupt? Een bloeding overslaan?

Nee niet helemaal netjes... Soms wat later, soms vergeten.
    Heb het nogal hectisch gehad de laatste tijd.
    Dus ja, ook stress zou goed kunnen.

4. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Volgens mij kan dat ja, bloeding overslaan..

Weet je nog in welke week je de pil vergeten bent?

Volgens mijn als me zwanger zou zijn, is het ook niet echt goed om de pil nu verder te slikken...

5. Jolijn20

Jolijn20 Lid

18 okt 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu slik ik de pil ook niet meer, omdat ik eigenlijk ook niet goed weet wat ik daarmee moet doen nu.

In de week van 10 t/m 16 september was ik geloof ik enkele pilletjes vergeten of later op de dag ingenomen. Misschien daarvoor ook wel, geen idee. Maar die week daarna heb ik wel alles netjes geslikt.

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik denk dat je eens heel goed moet gaan nadenken over de consequencies. Echt hoor ik ben 21, en toen ik in de afgelopen jaren echt gewoon geen baby al gezond kon baren was ik enorm voorzichtig! En stopte ik al zeker zeker niet zomaar zonder advies van een arts random met De pil. Ik denk dat je beter terug kan gaan naar e huisarts en eens gaan kijken voor een andere vorm van anti conceptie als jij jezelf te jong vind.

7. Jolijn20

Jolijn20 Lid

18 okt 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb morgen een afspraak met de huisarts staan, maar ben gewoon erg gespannen omdat ik vrees voor het ergste.

8. Jolijn20

Jolijn20 Lid

18 okt 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik vind het gewoon raar, ik ben 11 dagen overtijd en de test is negatief.
    Ben ik nou gek, maar als ik al 11 dagen overtijd ben moet het toch wel vast te stellen zijn door die test? Zo'n ding is toch 99% betrouwbaar? Ik snap ook niet dat ik niet gewoon ongesteld word. :(

9. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Dat kan verschillende redenen hebben, je kunt bloed laten afnemen om te kijken of ze iets 'abnormaals' vinden wat je cyclus verstoord. Het komt misschien door onjuiste inname an de pil. Maar een negatieve test nu na je verwachte menstruatie dag zou wel erg verrassend zijn. Je kunt inderdaad nu wel vruchtbaar zijn dus daarom was het stoppen vd pil naar mijn mening onverstandig.
    Wanneer jij je eigen baarmoedermond zou leren kennen in de toekomst begrijp je daar misschien meer van en wanneer je dan wel kids wil is et handig om het bij te houden!

10. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Uuhuh te weten!

11. Redrose82

Redrose82 Actief lid

2 mrt 2009
    306
    80
    28
    Vrouw
    Ooit ben ik 14 dagen overtijd geweest, de testen bleven negatief en vervolgens kwam alsnog de ongesteldheid. Mijn 14 dagen overtijd was veroorzaakt door stress.

12. Jolijn20

Jolijn20 Lid

18 okt 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin eigenlijk ook steeds meer te denken dat het door stress komt. De stress was ook best wel hevig namelijk.

Oh en trouwens ik ben nu wel gestopt met de pil, ik dacht dat dat het beste was om te doen. Ik heb nu trouwens ook helemaal geen seks onder meer om die reden. Dat zou wel erg dom zijn. En heb de vorige maand ook maar een keer seks gehad.

Ik dacht dat het mijn cyclus juist helemaal zou verstoren met die hormonen wat in die pillen zitten, als ik die nu nog zou slikken.

Deel Deze Pagina