Hoi, 26 Juni was mijn eerste dag van laatste menstruatie... Ik heb gemiddeld een cyclus van 31 dagen. Vanmorgen ben ik bij mijn huisarts geweest (voor iets anders) en moest bloedprikken. Toen heb ik meteen gevraagd of hij ook wil prikken op HCG. De uitslag heb ik vanmiddag al gekregen, maar is negatief. Is de kans nu helemaal verkeken al deze ronde? Of denken jullie dat ik nog wel even hoop mag houden tot mijn nod?
Denk dat je, welke je denkt zwanger te kunnen zijn, nog wel wat hoop mag houden, aangezien je nog een week voor je nod zit..
Aan je bloed kun je eerder zien dat je zwanger bent dan aan een urinetest. Maar voor hetzelfde geld heb je nog maar net je eisprong gehad en dan is testen ook qua bloed nog te vroeg. Kortom: aangezien je nog best ver voor je NOD zit, mag je nog wel hoop hebben.
Dankjewel! Ik denk dat ik vorige week donderdag mijn eisprong had... dan is de bloedtest dus 7 dagen na ei geweest... Nou ja... ik ga er maar niet meer vanuit (maar blijf 't hopen)
Nee vrees dat er geen hoop meer is, in bloed heb je veel sneller de 25 gehaald als in de urine. Ik geloof al op 10 dpo in het bloed 25 hcg. Als je op je nod of erna een negatieve bloedtest hebt, is het echt negatief. Waarschijnlijk heb je een heel laat ei gehad of sla je een cyclus over.
Ik heb hier overigens de referentiewaarden van HCG in bloed (ik zelf ben al meer als een maand overtijd maar helaas ook negatief): 3-4 weken min. 9 max 130 4-5 weken min. 75-2600 5-6 weken 850-20800 6-7 weken 4000-100200 7-12 weken 11500-289000 12-16 weken 18300-137000 16-29 weken 1400-53000 29-41 weken 940-60000 Dit staat op het lijstje wat ik van het lab meegekregen heb (waar mijn eigen uitslagen ook op staan, mijn hcg zat onder de 5 en dat is kennelijk negatief).
Dankjewel suzetje voor je uitleg Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden... Heel apart want ik had het dus pas a.s vrijdag verwacht. Maar op zich ook niet erg, want des te eerder kunnen we voor de volgende ronde gaan! Heb alleen nu geen idee meer van m'n cyclus. Het is ook niet zo gek dat ik deze maand niet zwanger ben geworden want waarsch. net rond m'n eisprong niet 'geklust'...
UHm het is geen innestelings bloeding?? Aangezien het veel te vroeg is ? En als je een late innesteling hebt, heb je dus in je bloed ook nog geen hcg Wat dus overeen komt met die bloedtest
Dat zou natuurlijk heel leuk zijn! Maar het voelt wel als een echte menstruatie, met rug en buikkrampen en bloedverlies... Ik weet niet hoe een innestelingsbloeding kan zijn/is maar ik ga er niet vanuit.... Kan het dan? Net zoals menstruatie?