Dames, ik word een beetje gek hier hihi.. Ik heb vanochtend echt héél licht positief getest en daarna vanmiddag weer. Ik zit op dag 12 na pregnyl. Ik heb inmiddels al 12x pregnyl gespoten en had steeds sinds dag 8 een negatieve test. Kan het nu nog zijn dat de test positief aangeeft ivm pregnyl? Nee toch? Ik heb overigens ook getest met een Clearblue test en die gaf 'niet zwanger' aan..
Hier ook licht streepje op kv test.. Ook dag 12 pregnyl, maar dag 9 was ie zelfde als nu.... Vaag allemaal..
Hoeveel eenheden Pregnyl? Je kunt een en ander bereken door de hoeveelheid Pregnyl en de halfwaarde van Pregnyl op te zoeken!
Lijkt me stug! (Voorzichtig) ontzettend gefeliciteerd (want het is nog wel erg vroeg)! Ik hoop het zo voor je! Ik heb ook pcos en 3 lange jaren mmm ondergaan om mijn eerste kindje te krijgen...wat ben ik elke dag blij dat ik dat gevecht heb gevochten!
Ik spuit ook 5000 dus dan zou die op dag 10 al uit mijn lichaam moeten zijn? En testen zijn altijd na dag 8 negatief... Ik ga morgen sowieso nog eens testen
Ik hoop dat het streepje snel duidelijker wordt! Verder durf ik nu nog niet te enthousiast te reageren..
Ik hoef niet te turen voor het streepje hoor! Ik gebruikte ook Pregnyl 5000 en tegen mij werd gezegd dat 5000 zo'n 7-10 dagen na gebruik een vals positief kon geven, dusssss.....
Dit lees ik dus ook vaker. Ik zou in dit geval pas testen vanaf 12-13 dpo. Nu zit je alleen maar in onzekerheid
Kan beide kanten op gaan! Ik zie je streepje iig wel, over 2 dagen nogmaals testen en dan vergelijken.
Ik zit nu op dag 13 na pregnyl, vanochtend weer een heel licht streepje. Morgen ga ik testen in het ziekenhuis dan zit ik dag 14. Ik wordt gek vd onzekerheid. Ik heb expres gewacht tot dag 12 maar is nu nog niet zeker...
Inderdaad, ik heb ook altijd pas op 15 dpo getest, om me die onzekerheid te besparen. Al snap ik de testdrang ook wel hoor!