Zaterdag 27 oktober punctie gehad (1 verse tp en 5 cryos!) en donderdag 1 nov een terugplaatsing van een verse en mooie blasto. Vandaag een week na de tp, 12 DPO een hele super omo witte test.. Officieel mag ik pas maandag testen maar in een natuurlijke cyclus wordt ik uiterlijk op 12 dpo ongesteld. Nu gebruik ik nog utro... Is er nog een kansje? Of is het gewoon klaar? Iemand die 100% zeker was van de ovulatie wel eens een witte predictor test op 12dpo gehad? En daarna positief? Liefste gewoon eerlijke reacties, heb zelf erg weinig hoop meer..
Een blasto nestelt binnen veelal 2 dagen na de tp in. Dat zou uiterlijk 3 nov zijn bij jou. Dan begint de hcg aanmaak dat is 2-3 dahen daarna toonbaar met een gevoelige test. Jij zit nu op 7 dagen na de tp en dus 5 dagen na aanmaak hcg. Je zou dan idd wel een streep verwachten op je test. Zeker bij de predictor die heel erg gevoelig is. Mijn motto is: it aint over till the red lady sings, maar ik ben idd ook minder hoopvol in jouw situatie ivm het tijdsbestek van alles.
Thanks, ook een beetje mijn berekening. Jammer hoor. Het was zo een mooie blasto. Vind het zo zonde dan hé. Alles is gewoon ideaal en dan toch niet.
ah wat lief! Dankjewel! Ik hoop hard met je mee Wij hebben het grote geluk dat we alle een mooie zoon hebben, dus die maar even extra knuffelen.