12DPO test Omowit! :(

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bloem1989, Jan 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Ik had deze ronde toch een klein beetje hoop dat het gelukt was.. maar ik testen vandaag 12 DPO Omo wit.. meestal wacht ik af tot 14DPO en word ik daarvoor al ongesteld volgens mij is mijn Lf 12 dagen maar vorige maand waren mijn ovulatietesten niet heel duidelijk deze maand echter wel een knaller 19 December en op 20 December was deze alweer negatief dus ik denk 20 dec mijn ei dus nu 12 Dpo
    Ik ben nu een jaar van de pil af en heb mijn cyclus aardig bijgehouden ik krijg ALTIJD bruine afscheiding een paar dagen voor menstruatie ALTIJD zere borsten al is het niet na ei dan is het wel voor menstruatie. Nu heb ik dat niet nu heb ik juist last van:

Witte doorzichtige rekbare afscheiding lijkt niet echt op eislijm het is iets dikker maar wel rekbaar
    Ik plas mij een ongeluk
    De kat vind mij ineens heel lief gaat bij mij liggen en dat doet ze nooit!
    9DPO had ik last van een trekkende stekende onderbuik vooral als ik hoesten (1 dagje aangehouden)
    En in de verste verte geen menstruatie pijn

Kan mijn ei misschien toch iets later zijn geweest en ben ik te vroeg met testen? Wie herkent dit en was toch zwanger? Of gewoon ongesteld?

Oja en natuurlijk een gelukkig nieuwjaar gewenst!

2. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Kan vanalles zijn. Ik teste 1 dag voor NOD licht positief, het kan ineens positief uitvallen. Maar de symptomen die je noemt kunnen net zo goed een beginnende menstruatie zijn. Er zit niets anders op dan afwachten, en ik weet hoe moeilijk dat is!! Succes!!

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik zag op nod pas een heeeeeeel licht streepje; kan dus nog. Gewoon wachten

Share This Page