griepgevoel alleen in ochtend, zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by brucebibi, Dec 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brucebibi

brucebibi Actief lid

Nov 14, 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze maand heb ik de vermoedelijk innesteling gevoeld op 28 dec. Daarvoor flink geklust en raar maar had ik tijdens de bevruchting al gevoel "het is raak".
    Loop al aantal dagen met dit gevoel, maar geen klachten verder. Wel heb ik sinds de 28ste dat ik al drie ochtenden opsta met keelpijn, verkoudheidsgevoel en een soort griepgevoel. Maar dit is dan na een uurtje totaal verdwenen? ? Mijn nod is 2 of 3 januari en de test van vandaag was negatief. Toch maak ik me niet echt zorgen. Heel apart. Voel een soort rust over me heen.

Maar mijn vraag is if er hier meer vrouwen zijn die dit herkennen? Het griepgevoel tijdens de innesteling of aan het prille begin van de zwangerschap. Raar vind ik wel dat het telkens maar even duurt, uurtje ongeveer en dan heb ik nergens meer last van.

Als dit inderdaad innesteling is wanneer kan ik dan het beste testen?

Liefs bibibruce

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meis; de innesteling kan je niet voelen; eitje is zo klein. Je kan het alleen merken aan wat bloedverlies.
    Als je vlak voor de innesteling geklust hebt, maakt dat niet meer uit want je moet het al eerder gedaan hebben aangezien je ei bevrucht wordt een week voor de innesteling.

Het is heel erg zeldzaam dat vrouwen na de innesteling al misselijk zijn. Een grieperig gevoel in de ochtend komt vaak voor in de winter; de slijmvliezen in de keel en neus zijn opgezet na een nacht slapen en dat zorgt voor die griepgevoelens.

Een grieperig gevoel een paar dagen lang (dus niet alleen 's ochtends) kan wel duiden op een zwangerschap; had ik ook :).

Hoe weet je zeker dat je innesteling de 28e was?

Je nod is dan 11 januari dus dan kan je testen.

3. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Dat wordt duimen draaien voor jou ;)

Een innesteling vindt +- een week na bevruchting plaats, dus zou je denk ik na een week kunnen testen... maar je weet toch wanneer je NOD is? Die zal dan ook wel in aantocht zijn (of niet?) Testen na NOD is volgens mij ook het betrouwbaarst!

Succes!

4. brucebibi

brucebibi Actief lid

Nov 14, 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nod is niet op 11 januari. Heb een vrij korte cyclus van 22-25 dagen. Lees hier en daar dat je juist wel innesteling kan voelen en dat innestelingsbloeding juist zeldzaam is. Hoe ik zeker weet dat de 28ste mijn innesteling was? Omdat ik toen last had van ongipijn maar dan net wat anders. Ik weet het zegt allemaal niet zoveel, maar het zou heel goed kunnen.

5. brucebibi

brucebibi Actief lid

Nov 14, 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja me nod is in aantocht ja. Spannend! ! 28ste was 8 dagen na bevruchting. Ik ga sowieso als me ongi uitblijft testen, maar ook nog eerst morgenochtend. Ben heel ongeduldig haha. Zou dan 4 dagen na vermoedelijk innesteling zijn. Hou jullie op de hoogte.

6. brucebibi

brucebibi Actief lid

Nov 14, 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb wel constant honger wat ik ook eet en een zeurende pijn in mijn benen. De verkoudheid komt vandaag met vlagen terug. Keelpijn niet. Ben ook ontzettend moe en moet huilen om niets. Ik, die normaal geen traan laat begin nu al te huilen om een scheet. Toch meer klachtjes dan ik zelf eerst dacht. Maar geen misselijkheid, pijnlijke borsten of wat dan ook. Zou dit op een zwangerschap kunnen duiden?

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het kan allemaal meid.

Toch; innesteling voel je niet, bloeding komt voor bij 1 op de 6 vrouwen. Ongipijn is krampachtigige pijn; innesteling is een eicel ter grootte van een speldenpuntje die in het slijmvlies gaat zitten. je baarmoeder krampt niet samen tijdens dat proces. dat doet het wel tijdens ongesteldheid; dat zorgt voor die pijn.

Let niet zo op je symptomen; een test als dat kan (dus op/na nod) is veel duidelijker.

90% vd symptomen die vrouwen voelen in dit stadium, blijken later vals alarm.

Share This Page