Bovenste foto na 5 minuten, onderste na 20 minuten. Vorige foto's waren pas na ruim 20 minuten genomen, streep wel binnen de tijd, maar vergelijkbaar met vanochtend na 5 minuten.
Hoeveel dpo ben je nu? En heb je met ochtendurine getest? Het kan ook echt per test verschillen hoor. Hoop het allerbeste voor je!
balen meid. Kon het niet nog van de pregnyl zijn? wanneer had je die voor het laatst gezet en hoeveel eenheden?
Oei dat is even schrikken. Maar ik zou me niet te veel focussen op die laatste test. De eerste drie testen zijn mooi oplopend. Ik hoor de laatste tijd veel slechte verhalen over de kv2v5. Ik duim voor je dat het toch goed zit!
Heb 2 kv tests gedaan vanochtend, allebei wit na 5 minuten, na 10 minuten pas een streep. Eerste bruin al gespot met afvegen. @rogijuli 12-12 5000IE, 23-12 getest en toen een blijvend witte test, zelfs geen indroger. Ik test altijd om te zien of de pregnyl weg is...soms al na 6 dagen, maar altijd na 8 dagen blijvend witte testen
Ik heb toevallig een topic gezien van iemand die met 2 testen uit 1 doosje met de zelfde urine testte en twee verschillende uitslagen had. De een was knal positef en de ander maar licht... Naar mijn mening zijn deze testen inderdaad niet meer hoe ze waren. De concentratie van je urine is ook wisselend...