Hoi hoi, Ik heb een vraagje, ik ben begonnen met ovulatie testen, gebruik altijd die van de action. Ik had gister dus 2 testen gedaan en deze werden een stuk donkerder maar waren nog net niet positief. Na een half uur ongeveer waren ze ineens net zo donker als het controle streepje. Maar vandaag dus weer 2 x getest en nu zijn ze dus een stuk lichter als gister. Ik weet dat je ze niet meer mag aflezen na de tijd maar moet ik er nu vanuit gaan dat mijn ovulatie nog gaat komen ? Of is die toch al geweest? Vraag het ivm insemineren, weet nu niet of ik daarvoor dus te laat ben of niet.
heb je een foto van je testen? mocht die van gisteren wel je piek zijn geweest dan is je eisprong vanaf gisteren gerekend binnen 48 uur. Vandaag insemineren zou dus helemaal prima zijn
Dankjewel voor je reactie! Ja heb ze even bij gevoegd, de bovenste is van gister denk een half uur na afleestijd. En die onder is van net. Vind alleen zo gek want na de afleestijd zou hij toch niet meer geldig moeten zijn ?
Kan wel hoor. Dat hij soms wat donkerder is dan de andere dag. Maar ik deel de mening van Narcisje. Dat ze allebei nog niet positief waren. Welke CD ben je nu?
Ovulatietesten hoeven niet perse op te lopen. Het kan wel maar het hoeft niet. Die test van mij was gisteravond donkerder dan de 2 testen van vandaag. Ik verwacht morgen of evt overmorgen een positieve test bij mezelf.
ik twijfel idd een beetje of deze positief is. Hoelaat had je die testen gedaan gisteren? Wat zou kunnen is wat de anderen zeggen dat je ei nog gewoon moet komen. Maar wat ook kan is dat je een hele korte piek hebt gehad. Dan was je eerste test bijna positief, paar uur later de piek en bij de tweede test alweer aan het aflopen. Zou voor de zekerheid nog even doortesten