Vandaag 11 dpo. Getest met middag urine, na een hoop drinken! Foto meteen na 3 min wachten gemaakt. Is er reden voor een feestje (zonder alcohol dan)? haha. Of zien jullie niets?
Ik zie wel wat maar je zit op 11 dpo. Ik wil niet negAtief zijn maar het kan nog steeds fout gaan. Even doortesten dan weet je het. sUcces ,
Vanmorgen weer een testje gedaan, is iets donkerder (maar nog steeds licht) dan gisteren. Ben geloof ik niet zo'n ochtendplasser haha.
Ik durf je nog niet te feliciteren, omdat de laatste tijd heel veel valse (nog veel duidelijkere strepen) voorbij zijn gekomen.. Heb zelf afgelopen ronde ook een duidelijke streep erop gehad en was echt niet zwanger. Alle andere bleven netjes omo wit! Ik hoop voor je dat het bij jou wel een echt streepje is en hij binnenkort nog donkerder is!
Vanmiddag nogmaals een testje gedaan en deze is een stuk positiever dan de test van vanmorgen. @dubbeltje, weet jij toevallig of er bij die vage (vals) positieve testen ook het tweede streepje netjes oploopt? Liep jouw test ook op of heb je niet meer getest na die ene keer?
Wat ik weet liepen die niet op! En de mijne ook niet! Mijne waren niet super donker, maar die van een vriendin waren echt heel donker...