Mijn ervaring is dat er alleen maar streepjes hebben gestaan als ik ook echt zwanger was. Heb je foto's van de test?
Ben ik de enige die de vraag niet helemaal goed begrijpt? Je vraagt of sommige dames negatief hebben getest terwijl de test positief aangeeft (namelijk 2 roze streepjes)?
Bozoe Bedoel dat de test positief is Maar dat je niet zwanger bent dat je er achter bent gekomen door een andere test te doen
Je hebt het over Kruidvattesten in je topictitel. Bedoel je toevallig die waarop een plusje moet verschijnen? Die willen heel vaak, zo niet bijna altijd, een pennestreep geven na afleestijd. Dan denk je al gauw dat de test positief is. Terwijl dat dus niet zo is. Heb je een foto van je Kruidvattest? Edit: je hebt het over roze streepjes, dus niet over de plustesten.... Sommige testen waaronder die van het Kruidvat, reageren ook op je eisprong. Maar die heb je dus al gehad?
Ja helaas in 2014 een keer gehad met een test van de Kruidvat. Er was een mooie lichte roze streep te zien maar de bloedtest die middag wees uit dat er geen sprake was van een zwangerschap
Heb het over de kruidvat testen 2 voor 5 euro Sorry voor de vage uitleg ik zit niet zo vaak op deze site Heb geen idee of ik eisprong heb gehad zit op dag 32 Heb verschillende cyclus
Hier wel gehad in de eerste 2 rondes voor ons tweede kindje. Bij ons eerste kindje had ik dat niet! De testen zijn echt veranderd in 4 jaar! Vorige ronde ook zo'n streepje net als jij, maar niet zwanger. Maar goed, misschien was er wel iets 'aan de gang'. Dat weet je natuurlijk nooit! Wil daarom deze ronde geen kv meer gebruiken, maakt me namelijk erg onzeker! Maargoed, hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dat bij jou ook het geval is! Misschien ben je toch gewoon zwanger! Morgen weer een test doen, is die duidelijker, dan ben je zwanger! Maar ik had dan dagen achter elkaar zo'n tuurtest! Heel veel succes!!
Vindt het zo spannend we zijn 3 jaar bezig We lopen ook via ziekenhuis deze maand hebben we pauze gehad Ik vondt het zwaar om gonal f te prikken En dan krijg je zo'n test Ga me vriend nog niks zeggen wil eerst duidelijkheid
Nee heb echt geen idee Me langste cyclus was 40 dagen Vanuit me zelf krijg ik niet elke maand een eisprong Dus dat hou ik ook niet in de gaten geeft veel stress
Even voor de duidelijkheid ze kunnen inderdaad ook op je eisprong reageren... komt vaak voor tegenwoordig... je moet even kijken of het oploopt...
Hij lijkt iets donkerder als gistermiddag Vindt wel naar uploaden dat de test iets minder kwa beeld is Wat vinden jullie