hallo allemaal! Deze test gedaan met 1 dag overtijd. Er verscheen binnen 5 minuten een heel licht streepje. Ik kan het moeilijk op de foto krijgen. Willen jullie meekijken?
Ik zie hem! Inderdaad vanaf foto moeilijk te beoordelen, ook of hij wel roze is. Maar als je zelf al wat zag binnen 5 min. is dat een goed teken . Hopelijk loopt hij mooi op!
Ik zie hem inderdaad ook!! Ik zou over 2 dagen nog een testje doen. Hopelijk is ie dan mooi opgelopen!
Ik zie ook iets spannend! Als het binnen 5 min is gekomen over 2 dagen nog eens... bij mij na die tijd van 5 min helaas steeds indroogstreepjes. Spannend meis duim voor je
Ik zie een streepje, maar voor 1 dag na nod vind ik hem erg licht .. Bij mij was dat geen goed teken... Over twee dagen nog eens testen!
Daar ben ik het wel mee eens. Maar hoe zeker ben je van je eisprong TS? Kan ook zijn dat je eisprong later was en je dus nog voor NOD zit.
Ik heb een schommelende cyclus van 35-40 gehad, laatste 4 maand was het steeds 35, dus daar vanuit gegaan.. kan dus zijn dat het deze maand weer langer was.. ik test over 2 dagen opnieuw.