Gister had ik doorzichtig slijm, en vandaag 1 klodder heel wit dik slijm. Betekend dat mn eisprong is geweest? mijn temperatuur was vanochtend 37.0. dus aardig hoog,normaal heb ik iets van 36,3/36,5 Zondag voor het laatst sex gehad, die zaadjes zouden nog goed kunnen zijn toch? oohja het slijm is nu allemaal verdwenen, alleen nog een beetje vochtig gevoel
ja ik denk dat je ei geweest is. 1 a 2 dagen na je helder slijm springt je ei gemiddeld.. (mooie zin. not!)
Sluit ik me helemaal bij aan... Het kan zijn dat de zaadjes hun werk gedaan hebben hoor! Ik help je hopen!
Weet iemand dan misschien ook wat het witte slijm is een paar dagen voor je nod? Ik heb nu al 4 dagen wit slijmverlies en aanstaande zondag zou ik ongesteld moeten zijn. dit is nu ronde 6 en ik heb dit nog niet eerder gehad. (normaal verlies ik 2 dagen voor nod bruin slijm)Hopelijk weet iemand het.
tja. ik verlies altijd wel wat slijm voor ik ongi ga worden.. Maar je ziet het ook bij een zwangerschap.. 't kan beide kanten op denk ik
ik heb ook even een vraagje hier na mijn laatste keer gemeenschap moest ik naar de wc en verloor toen veel dikke witachtige slijm wat gepaard ging met roze er door heen. wat zou dit kunnen zijn?