Brrr ben zo zenuwachtig

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by caatjebeek, Jun 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. caatjebeek

Mar 10, 2008
    51
    0
    0
    Almere
    Morgen heb ik mijn termijn echo. Dan ben ik ongeveer 9 weken.
    Ik ga me ineens zorgen maken over van alles. De meest stomme dingen ook, zoals:
    Ben ik wel echt zwanger of verbeeld ik het me?

Maar ook ben ik enorm zenuwachtig of alles wel goed is.

Herkenbaar? vast wel. Komt vast door die stomme hormonen van me!

Gr
    Caroline

2. Cloe25

Cloe25 Lid

Jan 29, 2012
    89
    1
    0
    Heel herkenbaar meid! Sinds mijn buik echt zichtbaar is en wij de 13 weken grens over zijn geloof ik het pas en durf ik volop te genieten! Ik had bijna geen symptomen en de hormonen maakte me extra onzeker!
    Hou nog evel vol en ontzetten veel plezier morgen!!!

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

heel herkenbaar & nog steeds ...
    denk dat je dat je hele
    zwangerschap houd :) ..
    voel haar ook bewegen enzo maar toch ben ik nog steeds wel
    eens onzeker . volgende week 20 weken echo! als dan alles goed is zal ik wel meer gaan genieten

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik herken het ook!
    Vrijdag heb ik de termijnecho,blijft spannend!

5. an12

an12 Actief lid

Dec 3, 2011
    487
    0
    16
    Female
    huismama
    overijssel
    ooo ik was ook zooo zenuwachtig, maar dat ben ik nu nog steeds bij echo's. gezonde spanning is niet erg hoor.
    ik hoop voor je dat alles goed is, ga er van genieten..het is prachtig om je eigen kindje te zien!!!

6. caatjebeek

Mar 10, 2008
    51
    0
    0
    Almere
    Nog maar 3 uurtjes en dan weet ik meer!
    Spannend melanie, vrijdag, dat is nog maar 2 dagen wachten voor jou!

7. Non18983

Non18983 Bekend lid

Apr 9, 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Ik had hetzelfde als jij, gisteren de eerste echo gehad. Was heel bijzonder om te zien dat er echt een mensje in je groeit!

Maar denk nu al weer: "ik hoop maar dat het goed blijft gaan" erg he!
    Heel veel succes straks!

8. sorien

sorien Actief lid

Apr 3, 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    gewoon hoop blijven houden :)
    wat hormonen toch met je kunnen doen he hihi :)
    hele fijne echo toegewenst geniet ervan

9. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Joh das normaal...ik heb het al ruim 35 weken, ik geloof het nog steeds niet en elke ctg en elke echo blijf ik spannend vinden!

Hoort er gewoon bij!

10. Chaii

Chaii Niet meer actief

Heel herkenbaar inderdaad.
    Bij mijn dochter verwachte ik bij de termijn echo een zwart scherm waar geen baby te vinden zou zijn, haha..
    En het bleef geheel de zwangerschap heel onwerkelijk tot ze werd geboren.
    Nu was ik bijna netzo zenuwachtig met de tweede zwangerschap voor de termijn echo.
    Nadat ik de kleine had gezien en nu gisteren ook weer bij de vk het hartje heb gehoort weet ik heel goed dat er straks een baby uit zal komen. ;)
    Ik vind het nu ik de tweede keer zwanger ben veel echter omdat ik al weet hoe het is om een kind te krijgen.
    Ik ben me deze keer dus super bewust van alles, dat is wel ook heel speciaal!

11. caatjebeek

Mar 10, 2008
    51
    0
    0
    Almere
    Zo ik ben weer terug.
    Fijn om al die herkenbare verhalen te lezen.
    Het was fijn om het beebje te kunnen zien. Het hartje klopte goed, hij is alleen kleiner (1 wk) dan ik zelf had gedacht.
    Bij de meting zit hij op 8 wkn 1 dag terwijl ik dacht al 9 weken te zijn.
    Maar dat kan toch? of moet ik me zorgen gaan maken?
    Ik had ook al vroeg een posi test, en hoe zit dat dan als ik een week achterloop volgens de meting? Dan had ik al 1 wk voor mn NOD een positieven test (clearblue digital).

Brr ik hoop dat die onzekerheid snel af neemt, maar als ik jullie verhalen zo lees zal ik er nog wel maanden last van blijven houden.
    Ik had het bij de vorige zwangerschappen ook wel, maar niet zo erg als nu.

Nou ja, over 2 weken mag ik terugkomen voor een nieuwe meting.
    Tot die tijd maar lekker zenuwen

12. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

Sep 28, 2011
    1,490
    0
    0
    ik liep eerst ook een week achter op de meting van deze spruit.maar bij de 12 weken echo was ik weer 3 dagen verder.ze kunnen het nu vaak niet zo goed meten en misschien is hij wat later in genesteld.je weet het ooit niet maar als ze zeggen dat het goed is zou ik er maar van uit gaaan dat dat zo is en lekker gaan genieten van die kleine frummel

13. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

Nov 28, 2010
    3,509
    295
    83
    Geen zorgen! Hier ook terug gezet en het 8 maanden oude resultaat ligt nu in haar bedje :).

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Fijn dat alles goed is! Enne, ik bleek achteraf ook een dikke week voor NOD positief getest te hebben. Hier gaat ook nog alles goed, dus het kan altijd!

En wie weet word je bij de 12 weken echo weer wat vooruit gezet, dat het maar een paar dagen scheelt...

15. caatjebeek

Mar 10, 2008
    51
    0
    0
    Almere
    Ok, gelukkig ben ik niet de enige die teruggezet wordt. Het lijkt me ook lastig als gyn om die millimeters precies goed te krijgen. Het kindje moet ook maar net goed liggen enzo.
    2 juli mag ik weer dan ben ik dus volgens hun meting 10 weken.

Bedankt voor de antwoorden; ik zal proberen te genieten en niet te zenuwen!

16. Sjaccie

Sjaccie Actief lid

Jun 9, 2012
    182
    3
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed was tot zover, en nu een week terug gezet worden... ik zou me er nog niet al teveel zorgen om maken.
    Morgen voor ons de eerste echo (11wk + 6dg), ben ook wel beetje gespannen, je weet maar nooit...
    Maar sinds de laatste week buik wel veel meer opgezet en meer last van brandend maagzuur, dus bm zal wel lekker aan het groeien zijn, daar houden we het maar op, dus er zal vast iets aan het gebeuren zijn vanbinnen!

Share This Page