We zijn gewoon samen zwanger!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door angelina85, 10 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelina85

angelina85 Actief lid

25 okt 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    Hallo meiden!
    Ik weet al sinds zaterdag dat ik zwanger ben, helemaal blij natuurlijk!:D
    Vanmorgen even op de koffie geweest bij een hele goede vriendin van me, blijkt zij ook zwanger!
    En als alles goed blijft gaan bij ons, dan zit er maar 2 dagen verschil tussen de uitgerekende datum, ik vind dit echt wel leuk, en moet het gewoon even met jullie delen ;)

Samen shoppen enzo, is dan toch net ff anders dan met een vriendin zonder kids, of dat die niet zwanger is,..

maar dat wil niet zeggen dat het niet gezellig kan zijn, begrijp me niet verkeerd, maar gewoon net even iets anders.

2. RBenB

RBenB Lid

31 mrt 2017
    37
    0
    6
    Vrouw
    Ik snap je helemaal! Zou ook graag tegelijk met m'n beste vriendin zwanger willen worden....wie weet, bij ons is het nog niet zover. Jullie beide gefeliciteerd en geniet van het samen delen van ervaringen en natuurlijk het shoppen met de nodige lunches :)

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Echt leuk! Ik had het met mijn vorige zwangerschap.
    Een goede vriendin en ik scheelden ook maar 2 dagen en met mijn nicht (goed contact mee) scheelde ik twee weken.
    Vond het heel bijzonder. Ook nu de kindjes er zijn is het heel leuk!

4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk! Ik had het deze zwangerschap ook. M'n vriendin is vorige week bevallen, dus de laatste 10 weken moet ik "alleen" doen ;)
    Ik wens jullie een fijne zwangerschap en veel plezier samen.

5. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Leuk!! Mijn beste vriendin is 3 weken en 6 dagen langer zwanger! Maar dit is zo leuk! Het wordt haar eerste kindje.. dus krijg veel vragen! Hier hebben we altijd van gedroomd! Gefeliciteerd en geniet ervan!

6. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik had het ook met mijn beste vriendin en ik vond het zó gezellig, maar toen kreeg ik helaas een miskraam. Ik hoop dat bij jullie twee alles goed blijft gaan, want het is echt heel leuk ❤️

7. angelina85

angelina85 Actief lid

25 okt 2013
    241
    2
    18
    Laar DL
    Wij hopen ook dat alles goed mag gaan.

We hebben zeker zin in die leuke dagen shoppen en luchen, en vooral alles kunnen delen.

Vind alleen nog steeds beetje onwerkelijk allemaal. Kwartje is nog niet helemaal op zn plek gevallen.

8. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en super leuk samen met je vriendin! Ik ben 3 keer samen met mijn schoonzus, die ook een goede vriendin is, zwanger geweest. Ik moet eerlijk zeggen dat de eerste keer toch anders ging dan ik bedacht had, stomme hormonen toen van ons hihi... dus hou daar ook rekening mee 😉

9. angelina85

angelina85 Actief lid

25 okt 2013
    241
    2
    18
    Laar DL
    Ja de hormonen goed in de gaten houden, we kennen elkaar goed dus hoop dat goed komt, maar bedankt voor je advies

10. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Wat super leuk!! Van harte gefeliciteerd!

11. angelina85

angelina85 Actief lid

25 okt 2013
    241
    2
    18
    Laar DL
    dank je wel

12. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Heel leuk, had ik vorig jaar ook met mijn beste vriendin. 2 dagen verschil, allebei een meisje en dan ben ik ook nog een peettante van haar dochter. Haar dochter is precies 1 week jonger dan mijn dochter! Erg leuk maar soms ook lastig want je gaat toch wel vergelijken. Maar de zwangerschap samen was opzich erg leuk. Ondanks dat ik alle kwaaltjes had en zij nergens last van had.

13. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Leuk is dat he!
    Mijn beste vriendin, een andere goede vriendin en ik zijn nu ook tegelijk zwanger! Bij hun eerste en mijn tweede waren we dat ook. Dus wel heel toevallig dat we dat nu weer zijn!
    Lekker samen klagen over de kwaaltjes.. En gewoon ongegeneerd over de zwangerschap praten. Niet iedereen zit daar altijd op te wachten. Dus dat je dit samen kan delen is zo mooi!

14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.106
    113
    Wat leuk! Gefeliciteerd :)

15. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Ik ben ook samen met Mn beste vriendin zwanger. We schelen 2.5 week!! Echt super om samen alles mee te maken!

16. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Gefeliciteerd! Ik ben voor de tweede keer tegelijk zwanger met mijn beste vriendin. Vorige keer scheelde we drie weken, en nu zes :).

17. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Super leuk!!! Ik was ook toevallig zwanger met mijn vriendinnetje... we scheelde ook maar een week in uitgerekende datum en uiteindelijk maand in gebortedatum. Niet alleen nu leuk maar ook als ze geboren zijn... eerst zit je in hetzelfde schuitje met slapeloze nachten enzo en begrijp je elkaar en nu spelen ze super leuk.
    Vind het juist zo leuk dat we steeds elkaar goed begrijpen omdat we in dezelde fasen blijven zitten met de kids.

Geniet van je zwangerschap!!

18. angelina85

angelina85 Actief lid

25 okt 2013
    241
    2
    18
    Laar DL
    Wat leuk om alles zo te lezen, hoeveel er eigenlijk samen zwanger zijn, dat had ik iet verwacht. vind dit ook best wel bijzonder hahaha, het lijkt er echt op dat er 2 of 3 dagen tussen zit hahaha, nu maar hopen dat we niet tegelijk gaan bevallen haha

19. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Leuk! Ik ben samen zwanger met mijn schoonzusje (22wk verder) en mijn beste vriendin (3wk korter).

Vooral met vriendin vind ik het erg leuk, omdat daar dus maar weinig verschil in zit. Schoonzus loopt al tegen het eind aan, terwijl ik nu 10wk ben.

20. Linda468

Linda468 Lid

20 nov 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Super leuk!! Vriendin van mij en ik scheelde 10 weken. Was ook leuk samen shoppen enzo. Bij de tweede was het weer 10 weken!! Alleen eindigde deze zwangerschap voor mij in een mk helaas. Zij is inmiddels bevallen en ik ben nu 17 weken zwanger. Samen zwanger zijn is echt leuk en handig om ervaringen te delen

Deel Deze Pagina