Hi Meiden, Laatst mijn 20 weken echo erop gezet. VTS 01 1 - YouTube Op dat moment wilden we het niet weten. Ik heb altijd al gezegd dat ik het wel wil weten. Mijn vriend heeft me een echo voor mijn verjaardag gegeven,incl.geslachtsbepaling.Heel erg lief,hij zag toch wel in dat het voor mij beter is om het wel te weten!Zodra ik het weet,zal ik het melden!
Als ik de reacties zo hoor van mijn echo filmpje denk ik een meisje. Maar het scheelt natuurlijk wel dat we vooraf aan de 20 weken echo hebben gezegd dat we het niet willen weten.De echoscopiste heeft natuurlijk niet duidelijk daarop ingezoomd. Gelukkig beweegt beebje veel en zie ik af en toe een kans om te kijken. Maargoed het kan net zo goed een jongen zijn nog steeds! Vandaag eindelijk duidelijkheid,begon bijna een marteling te worden en bleef die echo film maar bekijken.......
veel plezier!! ik denk in het filmpje ook een meisje te zien maar gaat wel snel haha ben benieuwd naar de uitslag!
Om 15.15 is het zover. Dan word ik uit mijn lijden verlost Haha. En ja ik ben opeens wel erg zenuwachtig.
Oeh das nog es een leuke verrassing van je man/vriend!! Spannend...ben benieuwd hoor, blauw of roze..... )
En ja,het is een meisje. Ben helemaal in de wolken,kan niet eens meer bedenken hoe ik naar huis ben gereden......
Bedankt allemaal voor de felicitaties. Af en toe denk ik .....zou ze het wel goed gezien hebben.Maar ik denk dat iedere aanstaande moeder die het geslacht weer hier weleens over nadenkt....?