Bang voor een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Verwachtingsvol, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verwachtingsvol

Verwachtingsvol Nieuw lid

13 apr 2008
    4
    0
    0
    Hallo allemaal,

Momenteel ben ik 7 weken zwanger van de eerste. We zijn er dolgelukkig mee! Ben alleen erg onzeker. ben zo bang dat ik een miskraam krijg, alhoewel hier geen medische aanleiding voor is.

Afgelopen nacht heb ik een heel raar gevoel gehad in mijn onderbuik en vanmorgen een ietsie pietsie bruine afscheiding. Nou heb ik op het forum gelezen dat dat oud bloed kan zijn of innesteling. Maar kan dat wel, ik dacht dat de innesteling allang gebeurd is? En het rare gevoel in mijn buik? Is dat bandenpijn? Kan iemand mijn omschrijven wat je dan precies voelt?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    het kan op dit moment nog van alles zijn dus geen zorgen voor de dag van morgen meid.

kan zijn dat je minder ver bent en dan kan innesteling nog wel of als je gemeenschap hebt gehad kan er iets los komen als je heel onzker blijft dan zou ik een afspraak maken bij de verloskundige

succes liefs miriam

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Misschien een adertje geknapt tijdens de sex of bewegen. Niets ergs! Zolang je geen rood bloedverlies hebt met krampen, zit alles nog goed. Wanneer heb je een afspraak met de vk? Misschien kan je wel eerder komen voor een echo. Dat rare gevoel in je buik, komt doordat je baarmoeder ruimte maakt en je organen een ander plekje gaan krijgen. Hoort erbij!

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Bij mijn dochter heb ik een innestelings bloeding gehad met 13 weken. Werd mij verteld dat dat het was. Als je je zorgen maakt kan je ook een vervroegde afspraak met je vk maken of gyn. Nu is al een een hartje te zien.

Deel Deze Pagina