in april was ik zwanger meteen in de eerste ronde, helaas bleek na 9 weken dat het vruchtje het niet had gehaald... met 9,5 week zette de miskraam door... na een maandje geen eisprong meteen de volgende ronde weer zwanger, maar echt blij kon ik niet zijn, bleef erg bang dat het mis zou gaan... maar goed, probeerde toch een beetje positief te zijn en er een beetje van te genieten, maar helaas vandaag weer bloedverlies, het ziet er niet goed uit... dus nu weer na 6 weken zwanger te mogen zijn, gaat het feest niet door... ben verdrietig!
hoi surf, Is er al vastgesteld dat je een miskraam hebt gehad? want alleen bloedverlies wil niet zeggen dat je een miskraam hebt gehad. Ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd.
dankjewel! nee nog niet officieel vastgesteld, zit namelijk voor 3 maanden in het buitenland... ik wacht het eerst ff af en dan mssn eind vd week kijken of ik hier een echo kan krijgen...
Hey Surf, Toch niet weer Veel sterkte hoor. Lastig ook als je in het buitenland zit. Ik hoop voor je dat je toch nog ergens een echo kan krijgen voor meer zekerheid.
Godverdegodver meid, dat is niet de bedoeling!!! Wat kut lieverd. Tranendal hier.. Ik duim heel hard voor je dat het loos alarm is, ik hoor zoveel meiden die in de zwangerschap wel bloedverlies hebben en alles toch goed is. Ik hoop dat voor jou geldt dat alles goed gaat. Laat je hoofd niet zakken lieverd, ik geef je een hele grote digiknuffel en pb me als je wilt praten, oké! Ik ben er voor je. Dikke kus Sue
Jeetje, wat onzettend KL%^TE zeg! 1x een miskraam wens je al niemand toe, laat staan 2 achter elkaar! Wil je heel veel sterkte wensen! En een dikke knuf!
hee meiden, is er nog iemand?? tis natuurlijk al midden in de nacht... maar wilde even vertellen wat vandaag gebracht heeft... we zijn hier bij een gyn geweest en die heeft uitgebreid onderzoek gedaan waaronder natuurlijk een echo... op de echo is een levend kindje te zien, met hartactie (94 slagen per min) van precies 6 weken! helemaal geweldig natuurlijk, maar.... er is ook een bloedvlek/prop te zien van 4,5 bij 2 cm... dit zorgt ervoor dat ik bloed en ook zal blijven bloeden. Deze bloedvlek kan een miskraam veroorzaken, maar het kan ook opgenomen worden door de baarmoeder en dan is er niets aan de hand... Volgende week gaan we terug voor nog een echo, dan kan bepaald worden of de bloedvlek groter is geworden en natuurlijk hoe ons kindje het doet... de gyn was niet echt pessimistisch, dus we hebben nog hoop! pff, wat was ik nerveus... dus ga ik weer even mn banner terug halen...
Wat ongelovelijk schrikken maar de echo geeft hoop! Hopelijk blijft jullie kindje mooi zitten en doet de bloedprop geen kwaad!
Surf, had net in ons topic bij de novembermama's een berichtje geplaats, nadat Fl3x had laten weten dat t weer mis was... Ik dacht ga hier ook s ff kijken en wat lees ik nu! Meid heel veel succes, kan me voorstellen dat dit een erg onzekere periode is, maar blijf er in geloven! Succes!!!
Oh Surf, Wat ben ik blij dat te lezen zeg, was er echt helemaal ontdaan door. Mijn man vind dat ik niet meer op deze forum moet komen omdat ik het me teveel aantrek en verkeerde dingen lees. Ik ga heel hard voor je duimen dat het bloedvlek normaal wordt opgenomen en je kindje lekker bij jou blijft tot 9 maanden Fijne dag vandaag Liefs Samantha
Hey Surf, Dat is alvast goed nieuws! Het blijft natuurlijk nog even spannend maar ik duim voor je dat het goed blijft gaan en dat de bloedprop tegen volgende week al kleiner geworden is.
Hey Surf, ik heb dit vorig jaar ook gehad tijdens de zwangerschap van de jongste. Ik verloor veel helderrood bloed en dacht dat het klaar was. Op de echo een vruchtzak en een friemeltje met kloppend hartje! Bij mij was ook een bloedprop te zien waar het bloeden vandaan moet zijn gekomen. De bloedprop was 3 weken later helemaal weg, het bloeden was na 6 dagen over. Komt vast helemaal goed!
Wat een goed nieuws zeg!!! Ik ga keihard voor je duimen dat de bloedvlek snel verdwenen is en dat het allemaal goed mag gaan met je kleine hummeltje....
heel veel sterkte, ik heb er ook 2 na elkaar gehad,en nu moet ik terug gaan omdat er nog een restweefsel zit zeggen ze,heb verleden week heel veel bloed verloren ,mss dat het nu zo weg is .kan pas begin september gaan omdat ze op verlof is de gyn.
Ohhh meis! Ik hoop dat het goed mag blijven gaan! Verloor/ verlies je alleen bloed, of ook stolseltjes? Liefs Cyntje78