Heb ook een flinke bestelling gedaan. Veel is inmiddels al op merk ik. Met een Tuunte winkel in de buurt is het makkelijk om de bestelling (gratis) in de winkel te laten bezorgen. Anders betaal je verzendkosten (en mijn ervaring bij tuunte is dat ze erg leuke kleding hebben, maar dat je van de maten niet altijd even veel op aan kunt, dus gaat bij mij nog wel eens wat terug).
En alweer tot 70% korting. Gelukkig nog veel in de maat van mijn oudste (wat hij volgend jaar zomer zal passen), dus nog een leuke zomerjas van Cars op de kop getikt voor 13,50 en nog een paar andere leuke dingen.
Er is nu inderdaad 70% korting! Wat word je daar hebberig van zeg, haha! Heb 15 artikelen besteld voor maar 45 euro! Ik heb al eerder bij ze besteld, en de kwaliteit is echt heel goed.
Wat een leuke site! Bedankt voor de tip! Ik woon in Groningen maar mijn schoonfamilie woont in Enschede.... scheelt ook weer even dik 5 euro bezorgkosten. Heb 5 leuke kledingstukken uitgezocht voor 17 euro! JOEHOE!
vandaag erg goed geslaagd voor de beide meiden veel shirts lange mouwen, blazers vesten, broeken en shirts korte mouwen kunnen ze even weer vooruit
heir was het in de winkel alles met 75% korting heerlijk beide klaar voor het najaar en winter en al diverse dingen voor volgend jaar zomer op de gok