Hoeveel zit in de megapakken van de pampers maat 5?? En hebben ze die ook in 5+? en wat kosten die..haha kom normaal alleen bij de etos want die hebben vaak de betere acties
Ik zie dat het alleen geldt op de New born, active fit en easy up Waarom niet de New baby of baby dry?:x GRRR
oh oeps, ben nieuw hier en had niet doorgeklikt naar laatste pagina, heb dubbel/onnodig bericht geplaatst, solly!
Ik ga er niet speciaal voor rijden... De luiers waren hier al bijna op, toen ik vroeg als ze nog aangevuld worden voor morgen toen kreeg ik als antwoord dat ze niet op de hoogte waren van de actie en daardoor niet groter besteld hadden. Dus hier zeker niet de moeite om te gaan.
ach, voor mij is het 5 minuten fietsen naar nieuwe kruidvat, dus ik ga wel een poging wagen Kan overigens nergens vinden hoeveel bonnen je maximaal in mag leveren? Want je kan ze via internet toch ook nog een keer gewoon printen?
Aan de zijkant op de bonnen staat in kleine lettertjes dat je er maximaal 6 mag inleveren per klant. Wat ik me afvraag is waarom er bij aanbiedingen altijd in de kleine lettertjes staat dat zuigelingenvoeding 0-6 maanden uitgesloten is, vind dit zo raar?
Klopt Opgelegd vanuit de wereld gezondheidsorganisatie omdat volgens hen BV moet worden gestimuleerd en kunstvoeding niet en kunstvoeding zou je indirect stimuleren met aanbiedingen (onzin natuurlijk maar goed)
ik ben benieuwd of ik vanavond nog pampers heb , hoorde hier gister al dat er vanalles achter apart gezet werd voor bekende van personeel en was het pampers schap dus vrij leeg
er staat éxtra korting, dus dat je ze bovenop de normale actie mag gebruiken... ik denk dat ik maar eerder dan 17 uur ga, dan wacht ik wel even met afrekenen
2 reuzenpakken voor 29,95. Als je er 2 stickers bij plakt, krijg je daar nog 50% korting op. Heb je 2 reuzenpakken voor 15 euro
Met de LIHL prijzen zijn we toch wel erg verwend he Gebruik je een beetje grote maten pampers dan is dat nog duur 50% in vergelijking met die lihl prijzen.