Leuke aanbieding Jammer dat de baby dry niet meedoet. Hoe valt active fit ten opzichte van baby dry (in dezelfde maat)? Even groot? Van baby dry maat 4 gebruikt mijn zoontje vier stuks op een dag. Gaat dat met active fit 4 ook lukken of is het absorptievermogen minder? De hulptroepen staan klaar, nu maar hopen dat Kruidvat voldoende pakken heeft
ik ga ook gewoon om half 5. dan maar als een pakezel daar in de winkel staan met mn spullen. Als ik nog iets kan vinden. hopelijk de pampers sensitive billendoekjes dozen er nog, met bon dan voor 15 euro. vind ik nog te doen voor dochter nu doekjes van action maar voor n newborn vond ik deze altijd fijn
Ik vind Baby dry zelf fijner maar dat verschilt volgens mij. Op active fit haalt mijn zoontje de nacht niet namelijk dus gebruik die alleen overdag en snachts baby dry. Gebruik wel 5 active fit per dag hoor maar dat ligt er misschien aan hoeveel hij drinkt. Valt bij mij gewoon hetzelfde qua maat.
Dank je! Ik ga de gok gewoon nemen Er ligt hier nog wel wat van Baby Dry, dan gebruiken we die 's nachts.
heerlijk, 50% van de luiers, toen nog 20% extra en 1 euro omdat normaal 2 voor 30 is. 2 megapakken voor nog geen 10 euro
hier zwaar geïrriteerd! :xwas r om 16.50 en het schap was al leeg. Er was een karretje met de "rest" wat als n gek werd geplunderd. Meer hadden ze niet! Toch belachelijk? ! Met zo n actie zorg je toch voor een mega voorraad of hebben ze gwn een verkooplimiet?! Dan nog iets: wie wil voor mij kijken wat je hebt betaald voor midpak activfit ? Ik heb drie midpakken die werden aangeslagen voor 15.49 per pak. Met 50% heb ik nu ongeveer 23e betaald voor drie pakken. Er zitten 38stks in n pak. Nu heb ik foldel vd c1000 waar 30% korting is: drie midpakken voor 20e! Zijn we/ben ik genaaid en hebben ze bij kv gwn de prijs omhoog gegooid of zie ik iets over het hoofd??
Ik heb 2x midpack active fit gekocht voor 15,49. 0,99 cent er af (vraag me niet waarom) en daarna 2x 7,75 er af.
Ik heb echt een mazzeltje. Had geen zin om te gaan, maar toch maar gegaan. Heb 3,10 euro korting gekregen op Zwitsal wasgel van 3 euro (0,10 cent winst). En scheermesjes van 8 euro daar heb ik ook 3,10 korting op gekregen (ipv 20%=1,60 euro). Is iets mis gegaan, maar mij hoor je niet...
ja ml zegt dat er bij de c1000 maar 23 luiers in n midpak zitten. Al die verschillende formaten ook pff Heb ze maar gekocht maar wilde eigenlijk new baby voor de tweeling inslaan maar helaas alles weg. Ook van het eigen merk nagenoeg leeg. 1 pak kunnen scoren met 20%.
Hier ook geslaagd! Net op tijd trouwens, de pampers vlogen de winkel uit. Ik had ook nog 3 andere artikelen met 20% korting en ik had ook mazzel. Ik heb eerst 20% korting over het totaalbedrag gehad, toen 0,99 cent korting extra op 2 modpakken en toen nog 3x50% korting voor de Pampers
Heel slechte actie.....was om 17.00 er en stonden dik 3 rijen en geen luiers meer..dus toen nog even snel naar een andere gereden in t dorp waar ik werk... Nou werkelijk waar, het hele schap was leeggeroofd!! Dus rond 17.20 was er gewoon geen enkele pak luiers meer. Een kennis gebeld en die heeft de luiers voor me gekocht en ook daar was t chaos om 18.00 en had ze laatste pakken weten te bemachtigen.
Ik had hier om 19.58u de laatste twee pakken Pampers...en vlak voor mij ook nog twee mensen 3 pakken (zij hadden helaas de laatste 6 pakken in de voor mij goede maat, 5...zelf de 5+ maar genomen). Verder 12-pak Pampers billendoekjes, opzettandenborstels en een gymbroek voor de oudste met 20% korting.
Hier ook 2 kruidvats af geweest. Geen pampers, en geen kv luiers meer. Volgens mij waren het gewoon lokkertjes, anders zorg je er toch voor dat je genoeg op voorraad hebt.
Dit doe ik dus nooooooit meer! Heb 30 minuten in de rij gestaan, 4 kassa's open. Geen pampers meer te bekennen, kruidvat luiers nog wel.
hier 2 vrouwen die alle pampers!! op de ieniemieniemaatjes na hadden gehamsterd.. om half 5 al... de grote KV in de stad had dus precies 2 klanten (die samen hoorden) die pampers konden kopen.
Yup.. Op facebook gaven ze aan dat ze er vandaag op terug zouden komen, omdat ze het zo rot vonden voor de mensen die geen pampers hadden kunnen kopen.. Komen ze met zo'n lulbericht met 'excuses' en that's it. Ach.. Gelukkig hebben we ook nog een Etos, DA, Dio, Trekpleister..