13 augustus koopavond kruidvat

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 10 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an85

an85 Lid

9 mei 2012
    78
    0
    0
    Ja, dat was allemaal toch te verwachten.
    Voor diegene die nu mis gegrepen hebben, volgende keer toch maar eerder naar de winkel gaan.
    Ik was er om 16.45u en heb toen ook al pampers en KV luiers gepakt en had nog geluk dat de maatjes 4+ en 5+ er nog waren.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Hier mocht je max. 6 bonnen gebruiken. En volgens mij stonden ze niet toe dat je tig keer 6 bonnen gebruikte als je de flyers van de hele straat bij je had oid... Je kon hier dus max. 3 pakken Pampers met korting kopen.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik was er om half 5 al... en toen waren de schappen al geleegd door de dames.

en hier werd dus niet gekeken naar hoeveelheid bonnen.. geen idee of ze het in 1 , 2 of meerdere transacties hebben gedaan, maar feit was wel dat ze zich te barsten hebben gesjouwd aan de pampers.

4. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Hier kon je wel de baby dry en New baby met 20% bon doen maar dan was ik duurder uit dan bij c1000 2+1 gratis

Ik weet niet wie mij vroeg maar idd New baby maat 1 is newborn ....maatje 2 is mini 3 midi 4 maxi

Dus maat 2 3 enz deden niet mee met de 50% actie alleen dus maatje 1

Hier kon je op de active fit alleen de 50% bon doen daarop mocht de 20% niet extra
    Hier hadden ze een(spoed) mail over gehad..

En idd het was dringen geblazen!

5. Dat dus.. Daarnaast zijn er ook nog mensen die werken op woensdagen. Ja, echt! :)

Vond de actie bij de Etos van 2 weken terug toch een stuk beter geregeld. Toen hadden ze op vrijdag en zaterdag 40% korting, maar zelfs op zaterdag was er bij een hoop filialen nog genoeg te krijgen. Dat is, in mijn ogen, ook hoe je het hoort te organiseren, als je met zo'n aanbieding gaat stunten.

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    *niet goed gelezen ;)*

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier ook. Ik had nog wat andere dingetjes gekocht en vroeg toen bij de kassa (na 35 min in de rij te hebben gestaan) dat daar dan zeker geen 20% korting meer op gold aangezien ik die al had verspild. "Geen probleem hoor," zei het kassameisje. "Dan rekenen we dat apart af en kan ik de bonnetjes gewoon weer opnieuw gebruiken!"
    Dus zo wordt het dus ook gewoon gedaan.... als ze maar verkopen.

Deel Deze Pagina