13 dagen na iui, negatieve test. Nog hoop?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linnepinna, 10 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hallo dames,

Ik zit vandaag 13 dagen na mijn iui en heb vanmorgen getest. Maar helaas negatief.

Normaal had ik nu al zeker iets van roze of bruinverlies. Maar tot nu nog helemaal niks. Het is echt spierwit! En dat vind ik echt vreemd!

Is er nog hoop?

Morgen mag ik in ieder geval bloedprikken.

Groetjes linnepinna

2. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Zolang je niet ongesteld wordt is er nog moed!

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik mag pas na de iui testen vanaf dag 17 dus ik zou echt even geduld hebben meid. Sterkte !

4. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Gebruik je ook hormonen? Ik werd meestal pas 16 dagen na iui ongesteld ... Terwijl anders mijn lf altijd maar 13 dagen was.
    Maar hoe dan ook wil een negatieve test nog niets zeggen ... Sommigen testen pas na nod positief.

5. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Hou er rekening mee dat een ronde IUI heel anders kan zijn dan een 'normale' cyclus. Waar je bruinverlies had bij je gewone rondes, kan dat bij IUI heel anders zijn. Maar het hoeft niet natuurlijk! Ik zeg, geen bloed geeft moed. Nog even doorhopen en duimen! Succes :)

6. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Vanmorgen een bloestest gedaan. Niet zwanger. Maar ook nog steeda niet ongesteld of roze?

Nu maar afwachten tot de duivels komen

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het kan ook gewoon zijn dat je zwanger bent maar dat je net niet genoeg hormonen aanmaakt voor de urinetest; had mijn moeder bij mij en mijn zus ook. Bloedtest wees uit van wel en we zijn allebei gezonde kindjes geweest en nu gezonde vrouwen dus het kan allemaal nog goedkomen :)

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik werd deze maand ongesteld op 15 dpo dus een LF van 14 en dan 16 dagen na de pregnyl. Maar wat heeft mijn lichaam mij voor de gek gehouden zeg. Er klopte helemaal niks meer van!! Ik temp al jaren en het enige dat bewees dat ik niet zwanger was, was mijn lage temp. Maar zelfs dat liep anders dan anders.
    Dus ik hoop met alles in me dat je nog positief test, maar hou er rekening mee dat die hormonen veel kunnen veranderen met je lichaam.

9. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    En nog steeds niet ongesteld!Als ik donderdag nog niet ongesteld was moest ik weer bellen.

Deel Deze Pagina