ik ben inmiddels mijn kinderwens

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marie24, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marie24

marie24 Actief lid

25 jan 2012
    115
    1
    18
    Ronde nr 2 van Iui.. nu in de laatste 4 wachtdagen..

Ooit had ik een kinderwens..en nu heb ik het gevoel alsof ik mijn eigen kinderwens ben.
    Mijn hele leven staat in teken van..
    Ik denk elke dag aan....
    Het beheerst alles...

Soms kan ik de hele avond alles wel bij elkaar schreeuwen en janken..
    Dat ik gewoon gek van mezelf wordt..

Mijn beide schoonzussen zijn 'gepland' zwanger, mijn buurvrouw is zwanger, mijn collega is zwanger... allemaal stoppen met de pil en hup...

En wij.....

2. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    Hoi Marie,

Het is en blijft een hele lastige situatie. Zo onzeker en je vraagt je telkens af of het überhaupt goed komt, maar toch probeer positief te blijven.
    Natuurlijk is het verschrikkelijk om te zien bij andere maar denk aan de andere kant ook vaak (als een van mijn vriendinnen weer zwanger zijn) wat ben ik blij voor hun dat ze dit allemaal niet hoeven meemaken.

Het is makkelijker gezegt dan gedaan maar probeer te genieten van andere leuke dingen. En niet telkens de link naar een kind te leggen. Dit heeft mij de afhelpen week heel erg geholpen. Nu hoop ik dat ik het door kan zetten.

Zie dat bij jullie ook alle onderzoeken goed waren. Hier ook en dat is wel frustrerend he, Maargoed ik hoop voor je dat de 4 dagen snel voorbij gaan voor je.

Groetjes,
    Silver

3. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    Hoi,
    Ik voel me precies hetzelfde... je beschrijft het precies zoals ik het ook ervaar. Wat is het slopend he... ik heb geen tips, maar misschien helpt het om te weten dat je niet alleen bent. Sterkte

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Het is gewoon vet kl*te!

Wij zijn 12 jaar aan het tobben geweest via de mmm, adoptieprocedure..voordat onze zoontjes kwamen.

Wel hebben we regelmatig een pauze ingelast van een half jaar tot een jaar omdat ik er gewoon klaar mee was. Mijn leven werd er zo door geleid.

Das ook het enigste wat ik je kan meegeven, af en toe een pauze inlassen van een maand of langer. Dan weet je in elk geval zeker dat je deze maand niet zwanger zal zijn, dat geeft heel eventjes wat lucht en ruimte.

Even ontladen zodat je weer kan opladen voor de volgende behandeling. Deed ik na elke missed abortion. Heb er 5 gehad, en twee keer bijna een jaar pauze ingelast.

Wij hebben 3 ICSI s eigen zaad gedaan, adoptieprocedure, 5 IUI D, ouders geworden van een zoontje uit China en eentje uit mijn buik...en dan nu zwanger via ICSI D ( vierde icsi in totaal)..

Neem de tijd, pas op je jezelf.....heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina