Hoi meiden, Hoop eigenlijk dat iemand me gerust kan stellen? Ik heb aankomende donderdag de punctie en sinds een paar uur toenemende buikpijn. Moet straks pas de pregnyl zetten, na die tijd had ik wel buikpijn verwacht maar niet daarvoor. Herkennen mensen dit? Ben heel bang dat de eisprong te vroeg optreedt...
Ja, had ik ook. Maar ik had ook veel follikels zitten. En echt, het werd na de pregnyl alleen maar meer Bij mij zijn ze niet gesprongen, hoor!
Ik heb ook enorm veel last gehad van buikpijn vóór de Pregnyl. Bij mij is het ook goed gekomen. Dat zijn al je eiblaasjes die in je eierstokken klaar liggen...dat kunnen er nogal wat zijn. Ik had ook een dikke buik, opgeblazen gevoel. En zoals JJ1980 het zegt...na de Pregnyl wordt het nog erger. Komt allemaal goed meid, succes!!
Bedankt! Ik maak me echt druk om alles, heb vaker iets gehad dat niet zo vaak voorkomt, dus dat het zeldzaam is zegt mij niet zoveel meer. Nu maar vertrouwen dat het deze keer goed zit
Ik heb dat bij de iui heel veel gehad en toch op de dag an de iui vaak de echte ovulatiepijn, ik was toch iedere keer weer bang. Je kan voor de zekerheid een ovulatietest doen, of gebruik je veel hormonen die dit beïnvloeden? Deze IVF dacht ik ook dat ik mijn eisprong misschien al had gehad, toch veel eitjes, dus niet gebeurd...