Ben morgen 7 weken zwanger. Nu doe ik met regelmaat een testje. Ik gebruik de kruidvat testen 2 voor 5. Nu deed ik hem vanmorgen en was de teststreep lichter dan de controle streep. Nu krijg ik er heel erg de zenuwen van aangezien vorige week de teststreep gelijk was aan de controle streep. Ben zoooo bang dat het mis is. Zou het kunnen dat het ligt aan de tests, net hoeveel kleurvloeistof ze bevatten. Heb het met me tweede urine gedaan trouwens. Pffff lange weg naar maandag ben ik bang.
Maak je niet zo druk! Je zegt zelf dat je met tweede urine hebt getest. Dit kan zorgen voor de lichtere streep. Ook kan je hcg nu zo hoog zijn dat de test het niet aan kan. Stop met testen en ga genieten!
Waarom test je nog met 7 weken? Mee stoppen hoor! Je hcg ksn nu co hoog zijn dat de testen het slecht waarnemen en dus lichter uitslaan.
Dat wist ik niet dat dat kon meiden, ben echt zo onzeker en bang dat het niet goed gaat komen. Zal jullie raad opvolgen hoor. Maandag hebben we echo.
Als je geen andere gekke klachten hebt is er niks aan de hand! Lekker relaxen en dan is het zo maandag.
Dit klopt! Maandag duurt niet lang meer (maar ik weet het, wachten is killing) Hou de moed er nog even in. De eerste weken zijn altijd spannend, daar kun je helaas niet zoveel aan veranderen.. succes maandag!
Thx meiden voor de support. Heb net me laatste test opgemaakt dan zijn ze maar weg. En die knalt er weer over met de test streep. Ze reageren dus wel heel apart van elkaar. Maar op naar maandag. En idd het wachten is killing. Heb een rugzakje met een echo die niet goed was dus vandaar de onzekerheid en angst.
Ik snap je angst. Maar door veelvuldig te blijven testen maak je jezelf alleen maar gek, maar uiteindelijk kan je er toch niks aan doen als het mis gaat! Ik duim voor een goede echo!!
Dat je test door tweede urine lichter is klopt niet, je hebt nu genoeg hcg om de hele dag door positief te testen. Wat verder gezegd wordt klopt wel, je hebt nu zoveel hcg in je lijf dat je daardoor juist lichter kan testen. Heb het zelf ook gehad met 6 weken! Geen zorgen, geniet van je zwangerschap!